Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Актуальний соціокультурний зріз виразності фантазії на теми Рябініна А. Аренського

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Лілія Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-02-07T09:13:12Z
dc.date.available 2022-02-07T09:13:12Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шевченко Л. М. Актуальний соціокультурний зріз виразності фантазії на теми Рябініна А. Аренського // Мистецтвознавчі записки. 2019. № 35. С. 253-258. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3938
dc.description The purpose given work emerges the trailing of the simultation style factors in works of A. Arenskiy that gives the osculation modern post-postavanguard style measurements his sense. The methodology is intonation approach of the school B.Asafiev in Ukraine, including in his performance refraction as in the case in work T.Verkina, E.Markova, N.Davydov, L.Shevchenko, L.Zima and others. The leading methods of the study - music-history comparative style, hermeneutic, music-cultulorogy, which are presented in works, except above named, besides A. Roschenko, O.Muravskaja and others. Scientific novelty. The Fantasy for piano and orchestra of A. Arenskiy demonstrates the typology semantic-structured intersection, which display the monistic solved cоsmism of national nature in maskuline cut. A dramatic poeming of whole incarnate nеоbаrоque оbligato, reconstructing nеоsymbolism reproduction of quasi-sоnаta forms in the tradition of C.Debussi. Conclusions. Non-antithetic concert type of Arenskiy work, reviving bаrоque obligato type, which frankly rests in the spiritual source of this genre, a approve spiritual-hymn basis of combination to formed forms, significant for the genre of fantasies. In postavanguard - post-postavanguard ambiance to contemporaneity, noted, on E.Markova, by nеоsymbolism style factor, Arenskiy word forms actual for modern listeners appeal to a relationship with the spiritual early concert-genre sign. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи ‒ простеження симультанних стильових показників твору А. Аренського, що торкається сьогоденних пост-поставангардних стильових вимірів його значеннєвості. Методологічною основою є інтонаційний підхід школи Б. Асафьєва в Україні, у тому числі в його виконавському переломленні, як це має місце в роботах Т. Вєркиної, О. Маркової, М. Давидова, Л. Шевченко, Л. Зими й інших. Основні методи дослідження ‒ музично-історичний, порівняльний, стильовий, герменевтичний, музично-культурологічний аналіз, представлених в працях О. Рощенко, О. Муравської й ін. Наукова новизна. Фантазія для фортепіано і оркестру А.Аренського демонструє типологічні семантично-структурні перетини, які відображають моністично вирішений космізм національного характеру у маскулінному зрізі. Адраматична поемність цілого втілює необарочну облігатність, відтворюючи неосимволістські відтворення quasi-сонатних форм у трнадиціях К.Дебюссі. Висновки. Неантитетична концертність твору Аренського, що відроджує барочний облігатний тип, який відверто опирається на духовне джерело цього жанру, апробує духовно-гимнічні підстави комбінаторики сформованих форм, показових для жанру фантазії. В поставангардному – пост-поставангардному середовищі сучасності, відміченому, за О.Марковою, неосимволістським стильовим показником, твір Аренського складає актуальну для сучасних слухачів апеляцію до зв’язку з духовними ранньоконцертними жанровими ознаками. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject актуальний соціокультурний зріз виразності uk_UA
dc.subject жанр фантазії uk_UA
dc.subject піанізм uk_UA
dc.subject сучасна культура uk_UA
dc.subject Аренський Антоній uk_UA
dc.title Актуальний соціокультурний зріз виразності фантазії на теми Рябініна А. Аренського uk_UA
dc.title.alternative Actual socio-cultural cut of expressiveness in fantasies on themes of Ryabinin to A. Arenskiy uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу