Abstract:
Мета роботи. Розкрити спектр проблем, пов’язаних із концертно-гастрольною діяльністю в умовх збройного конфлікту. Методологія дослідження полягає в застосуванні історично-порівняльного та психологічного методів для виявлення особливостей концертно-гастрольної діяльності під час війни. Наукова новизна роботи полягає у нових підходах до вивчення концертно-гастрольної діяльності під час бойових дій. Висновки. На основі системно-функціонального підходу визначено проблеми впливу концертно-гастрольної діяльності на воїнів. Об’єктивно-історичний метод дозволив відтворити історичні та соціокультурні процеси концертно-гастрольної діяльності під час військових дій. Метод порівняльно-історичного аналізу виявив основні етапи розвитку концертно-гастрольної діяльності. Для уточнення й осмислення змісту концертно-гастрольної діяльності під час військових дій були застосовані методи аналізу і синтезу. Системний та комплексний підходи та соціологічні дослідження змоделювали образи мистецьких заходів музичних виконавців у зоні АТО.
Description:
Purpose of the article. To reveal the range of problems associated with concert and tour activities during the war. The methodology consists in applying historical-comparative and psychological methods to identify the features of concert and tour activities during the war. The scientific novelty of the work lies in the new approaches to the study of concert and tour activities during the fighting. Conclusions. On the basis of the system-functional approach, the problems of the influence of concert-touring activities on soldiers are defined. The objective historical method made it possible to reproduce the historical and socio-cultural processes of concert and touring activities during hostilities. The method of the comparative historical analysis revealed the main stages of the development of concert and touring activities. To clarify and comprehend the contents of the concert and tour activities during the war, methods of analysis and synthesis were used. Systematic and integrated approaches and sociological studies modeled the images of artistic events of musical performers in the ATO area.