Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Діалогічність як виконавська установка у "Missa movere" Віктора Степурка

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василенко, Олексій Артурович
dc.date.accessioned 2022-02-08T11:44:44Z
dc.date.available 2022-02-08T11:44:44Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Василенко О. А. Діалогічність як виконавська установка у "Missa movere" Віктора Степурка // Мистецтвознавчі записки. 2019. № 35. С. 304-310. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3977
dc.description The purpose of the article. The aim of the article is to create a coherent picture of the Dialog, which is one of the most important categories by philosophy, public and literature science from the beginning of XX century: culture’s dialog is the main condition of the author’s and listeners unit in perceptions the peace of the Art. The methodology is a combination of historical, cultural, comparative, contextual and other methods, with the help of which the dialogical specificity in the V.Stepurko’s works for the choir was characterized. The scientific novelty of the work lies in the fact of the dialogic phenomenon by V. Stepurko’s choir music, research in his «Missa movere» to the choir. We tried to do own attempt by performer’s analyses of this work in the sense of its dialogical specifies. Conclusions. The leading role in the developing of national choir music by V.Stepurko is the enrichment of traditional genres by new senses; cultural dialog as the main rule of his works, which determines the specifics of performance interpretations by mesa-requiem «Missa movere». uk_UA
dc.description.abstract Метою статті є встановлення ознак діалогічності як філософської основи художнього методу у виконавському аналізі хорового твору Віктора Степурка «Missa movere». Методологія дослідження полягає в поєднанні історико-культурного, порівняльного, контекстуального методів, за допомогою яких було охарактеризовано специфіку цього твору, висвітлено історію написання, визначено композиційно-драматургічні особливості твору В.Степурка «Missa movere», їх вплив на диригентську інтерпретацію. Наукова новизна полягає у введенні поняття діалогічності, що увійшло до категорій філософії, публіцистики та літературознавства на початку ХХ століття, в контекст виконавського аналізу жанрових особливостей хорової творчості В.Степурка. Висновки свідчать про те, що одним з головних досягнень В.Степурка у розвитку національної хорової музики, стає збагачення традиційної жанрової палітри – новими сенсами. Діалог культур, що становить сенсовий стрижень цього твору, є важливим орієнтиром виконавської інтерпретації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject меса uk_UA
dc.subject реквієм uk_UA
dc.subject діалогічність uk_UA
dc.subject духовна музика uk_UA
dc.subject виконавчий аналіз uk_UA
dc.subject виконавський аналіз uk_UA
dc.subject хорова партитура uk_UA
dc.subject Степурко Віктор uk_UA
dc.title Діалогічність як виконавська установка у "Missa movere" Віктора Степурка uk_UA
dc.title.alternative Dialog as performance’s setting in «Missa movere» by Victor Stepurko uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу