Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

СИМВОЛІЧНІ СПОЖИВАЧІ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА АРТ-РИНКУ ТА ЇХНІ МОТИВАЦІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акімов, Дмитро Ігорович
dc.date.accessioned 2022-02-23T09:51:57Z
dc.date.available 2022-02-23T09:51:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Акімов Д. І. Символічні споживачі творів образотворчого мистецтва на арт-ринку та їхні мотивації // Культура і сучасність. 2021. № 2. С. 146-150. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4091
dc.description The purpose of the article. Research and analysis of algorithms of marketing technologies in the art market by studying the motivations of symbolic consumers of fine arts, namely, individuals who consume products of fine arts through symbolic appropriation. The research methodology is to apply comparative, empirical, and theoretical methods. This methodological approach allows us to analyze the motivations of symbolic consumers of works of art with the subsequent use of research results in the marketing processes of promoting works of art in the art market. The scientific novelty lies in the expansion of ideas about the motivations of symbolic consumers of the fine arts market and in the study of further marketing processes in it. The article analyzes the algorithms of marketing technologies in the analysis of motivations of symbolic consumers of the fine arts market. The article establishes that in the marketing of fine arts it is relevant and necessary to study the behavior of symbolic consumers of works of art as Individuals through the analysis of types of symbolic Consumers, as well as through the analysis of situations of symbolic consumption of works of art as a symbolically appropriated Product at the art market while viewing works of art in exhibition halls. Based on research in the field of art market marketing, we can say that artistic creativity is an area of activity of non-profit public and private museums, gallery and exhibition institutions, as well as large and small businesses, which should professionally analyze consumer motivations, which in turn makes it possible to highly segment consumers of works of fine art in accordance with their motivations. Conclusions. The article defines and analyzes the model of consumption of fine arts by symbolic appropriation, and, accordingly, describes the group (segment) of consumers. We are talking about symbolic consumption, which is associated with the possibility of obtaining aesthetic pleasure through the symbolic appropriation of the work without material possession. It is also proved that consumer behavior in art marketing is determined by three mandatory components: Individual - Product - Situation. It is on these components that the types of motivation are formed, on which the model of consumption and consumer behavior is built. Thus, we have studied individuals who consume works of art, which in turn are products presented in exhibition halls, and we have studied the situations of consumption of works of art that are consumed by symbolic appropriation in exhibitions. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи: дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій на арт-ринку за допомогою вивчення мотивацій символічних споживачів образотворчого мистецтва, тобто, індивідуумів, які споживають продукти образотворчого мистецтва шляхом символічного привласнення. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід дозволяє проаналізувати мотивації символічних споживачів творів мистецтва з подальшим використанням результатів досліджень в маркетингових процесах просування творів мистецтва на арт-ринку. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про мотивації символічних споживачів ринку образотворчого мистецтва та в дослідженні подальших маркетингових процесів на ньому. В статті проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при аналізі мотивацій символічних споживачів ринку образотворчого мистецтва. Встановлено, що в маркетингу образотворчого мистецтва є актуальним та необхідним дослідження поведінки символічних споживачів творів мистецтва як Індивідуумів через аналіз типів символічних Споживачів, а також через аналіз Ситуацій символічного споживання творів мистецтва як символічно привласненого Продукту на арт-ринку під час перегляду творів мистецтва у виставкових залах. Спираючись на наукові дослідження в сфері маркетингу арт-ринку, можемо констатувати, що мистецька творчість є сферою активної діяльності некомерційних державних та приватних музейних, галерейних та виставкових установ, а також великого та малого бізнесу, який має професійно аналізувати мотивації споживачів, що в свою чергу дає можливість високоефективно сегментувати споживачів творів образотворчого мистецтва у відповідності з їхніми мотиваціями. Висновки: В статті визначена та проаналізована модель споживання образотворчого мистецтва шляхом символічного привласнення, та відповідно, описана група (сегмент) споживачів. Мова йде про символічне споживання, що пов’язане з можливістю отримання естетичної насолоди через символічне привласнення твору без матеріального володіння ним. Також доведено, що поведінка споживача у маркетингу мистецтва визначається трьома обов'язковими складовими: Індивідуум - Продукт - Ситуація. Саме на цих складових формуються типи мотивації, на яких будується модель споживання та споживацької поведінки. Таким чином, нами досліджені індивідууми, що споживають твори мистецтва, які в свою чергу є продуктами, представленими у виставкових залах, й нами досліджено ситуації споживання творів мистецтва, які споживаються шляхом символічного привласнення у виставкових експозиціях. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject cимволічні споживачі творів образотворчого мистецтва uk_UA
dc.subject твори образотворчого мистецтва uk_UA
dc.subject образотворче мистецтво uk_UA
dc.subject арт-ринок uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject маркетингові технології uk_UA
dc.subject символічні споживачі uk_UA
dc.subject продукти образотворчого мистецтва uk_UA
dc.subject маркетингові процеси uk_UA
dc.subject твори мистецтва uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject поведінка споживачів uk_UA
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject мотивація споживачів творів мистецтва uk_UA
dc.subject символічне споживання творів мистецтва uk_UA
dc.subject поведінка споживачів арт-ринку uk_UA
dc.title СИМВОЛІЧНІ СПОЖИВАЧІ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА АРТ-РИНКУ ТА ЇХНІ МОТИВАЦІЇ uk_UA
dc.title.alternative Symbolic consumers of fine art in the art market and their motivations uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу