Abstract:
Мета роботи. Стаття присвячена охарактеризуванню взаємодії та точки перетину мистецтвознавчих практик і бізнесу, аналізу проведених мистецьких заходах в діючих бізнес структурах та розширенню інструментарію для розбудови нової парадигми в системі «мистецтво-бізнес». Методологія роботи ґрунтується на структурно функціональному і системному аналізі, статистичному методі, що полягає у пошуку та вивченні нових знань, міждисциплінарному підході, який передбачає дослідження проблематики при взаємодії мистецтвознавчих практик та діючих бізнес систем. Наукова новизна роботи полягає у тому, що вперше було здійснено практичне дослідження стосовно впливу мистецтвознавчих практик на бізнес структуру та
проаналізовано мистецькі властивості, які здатні утворювати нові економічно-художні цінності та інтереси. Висновки. Питання взаємодії мистецтва і бізнесу достатньо нове та тільки розпочинає активно розвиватися. Однак існуючі стереотипи, що мистецтво і бізнес взаємовиключні позиції, вже почали своє зрушення та окреслили нові простори для своєї взаємодії. Мистецтво в сучасному суспільстві намагається вернутись в секуляризований простір оскільки воно володіє властивостями, які здатні на підсилення та трансформування сучасної системи бізнесу, що в глобальних наслідках може знайти свій відбиток в покращенні економічного стану України. Також, глибокий та змістовний погляд на мистецтвознавчі практики вкотре переконує ефективність не лише в естетико-художньому контексті, а також розкриває свій прагматичний та прикладний потенціал в сфері бізнесу.
Description:
The purpose of the article is devoted to the characterization of the interaction and intersection of art practices and business, the analysis of artistic activities in existing business structures, and the expansion of tools for building a new paradigm in the system of "art-business". The methodology is based on structural-functional and system analysis,
statistical method, which consists in finding and studying new knowledge, interdisciplinary approach, which involves the study of issues in the interaction of art practices and existing business systems. The scientific novelty of the work is that for the first time a practical study was conducted on the impact of art practices on the business structure and analyzed the artistic properties that can form new economic and artistic values and interests. Conclusions. The issue of interaction between art and business is quite new and is just beginning to develop. However, the existing stereotypes that art and business are mutually exclusive positions have already begun to shift and outline new spaces for their interaction. Art in modern society is trying to return to a secularized space because it has properties that are able to strengthen and transform the modern business system, which in global consequences may be reflected in improving the economic condition of Ukraine. Also, a deep and meaningful look at art practices once again convinces the effectiveness not only in the aesthetic and artistic context but also reveals its pragmatic and applied potential in business.