Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лукашева, Людмила Тимофіївна | |
dc.contributor.author | Садовенко, Світлана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-06-14T11:37:59Z | |
dc.date.available | 2022-06-14T11:37:59Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Лукашева Л. Т., Садовенко С. М. Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 4. С. 68-74. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4204 | |
dc.description | The purpose of the article is to carry out a culturological dimension and define as a synthetic phenomenon the musical-theatrical aspect of the artistic activity of the outstanding actor, director, theater teacher, and entrepreneur Mykola Mykolayovych Sinelnikov (late 19th – early 20th century). The methodology of research is based on the use of a complex of general scientific and specific scientific methods in accordance with the cultural discourse. In order to study the problem in a historical sequence, the historical method was applied. Setting the goal of illumination and analytical measurement of the constituent components of the problem under study, the system-analytical method is applied. The system-structural method is used to study a cultural phenomenon as a system of interrelated and interacting elements. The hermeneutic method is used to study and interpret the theoretical provisions of the problem under study. In order to study the life path of a creative person, illuminate her inner world, and understand the motives of her activity, the biographical method is used. The generalization method was applied to determine the general conclusions of the study. The scientific novelty lies in the musical and theatrical reflection of the creative phenomenon of the outstanding artist-reformer of the late 19th – early 20th centuries Mykola Sinelnikov. Conclusions. Consideration of the issue raised in the article made it possible to state the importance of the presentation of the creative practice of N.N. Sinelnikov as a representative of musical and theatrical syncretism. Research of the phenomenon of N.N. Sinelnikov made it possible to illuminate the system of artistic principles of the creator, which fully corresponded to the nature and content of the modern era. It was determined that the musical and theatrical segments of N.N. Sinelnikov’s works are harmonious integrity, that is, they represent musical and theatrical syncretism. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті полягає у проведенні культурологічного виміру музично-театральної рефлексії творчого феномену і визначенні як синтетичного явища музично-театрального аспекту мистецької діяльності видатного актора, режисера, театрального педагога і антрепренера Миколи Миколайовича Синельникова (кінець ХІХ – початок ХХ століття). Методологія дослідження базується на використанні комплексу загальнонаукових на конкретно наукових методів у відповідності із культурологічним дискурсом. З метою дослідження проблеми в історичній послідовності застосовано історичний метод. Ставлячи за мету висвітлення і аналітичний вимір складових компонентів досліджуваної проблеми, застосовується системно-аналітичний метод. Системно структурний метод аналізу використовується з метою дослідження культурного феномену як системи взаємопов’язаних і взаємодіючих елементів. Герменевтичний метод застосовується щодо вивчення й інтерпретації теоретичних положень досліджуваної проблеми. З метою вивчення життєвого шляху, висвітлення внутрішнього світу та розуміння мотивів діяльності митця використовується біографічний метод. Метод узагальнення застосовується задля виведення загальних висновків дослідження. Метод узагальнення застосовується задля виведення загальних висновків дослідження. Наукова новизна полягає у музично театральній рефлексії творчого феномену видатного мистецького діяча-реформатора кінця ХІХ – початку ХХ століття Миколи Синельникова. Висновки. Розгляд піднятого у статті питання дозволив констатувати важливість унаочнення мистецької практики М. М. Синельникова як репрезентанта музично-театрального синтезу. Дослідження феномену творчої діяльності митця уможливило висвітлення комплексу його художніх принципів, що цілковито відповідали характеру і змісту доби модерну. Визначено, що музичний і театральний сегменти творчої практики М. М. Синельникова складають гармонічну цілісність, репрезентують музично театральний синтез. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | музично-театральний синкретизм | uk_UA |
dc.subject | творчий феномен | uk_UA |
dc.subject | синкретизм | uk_UA |
dc.subject | культурологія | uk_UA |
dc.subject | театр | uk_UA |
dc.subject | музика | uk_UA |
dc.subject | музично-театральна рефлексія | uk_UA |
dc.subject | соціокультурний простір | uk_UA |
dc.subject | Синельников Микола | uk_UA |
dc.title | Музично-театральна рефлексія творчого феномену М. М. Синельникова: культурологічний вимір | uk_UA |
dc.title.alternative | Musical and theatrical reflection of the creative practice of N.N. Sinelnikov: a cultural dimension | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |