Короткий опис(реферат):
Мета роботи. Дослідження та аналіз алгоритмів маркетингових технологій за допомогою вивчення
мотивацій колекціонерів як споживачів продуктів образотворчого мистецтва. Методологія дослідження
полягає у застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичного методів. Такий методологічний підхід
дозволяє проаналізувати мотивації колекціонерів як споживачів творів мистецтва з подальшим використанням
результатів досліджень у маркетингових процесах просування творів мистецтва на арт-ринку. Наукова
новизна полягає в розширенні уявлень про мотивації колекціонерів як споживачів на ринку образотворчого
мистецтва та в дослідженні подальших маркетингових процесів у діяльності колекціонерів творів мистецтва. В
статті проаналізовано алгоритми маркетингових технологій при аналізі мотивацій колекціонерів як споживачів
арт-ринку. Встановлено, що в маркетингу образотворчого мистецтва є актуальним та необхідним дослідження
поведінки колекціонерів як споживачів творів мистецтва через аналіз типів колекціонерів, через аналіз процесів
колекціонування творів мистецтва та аналіз Ситуацій споживання творів мистецтва. Зазначимо, що в
маркетингу образотворчого мистецтва цілеспрямовано та продуктивно використовуються технології вивчення
та аналізу мотивацій споживачів арт-ринків при просуванні творів мистецтва. Аналіз мотивацій споживачів арт ринків дає можливість високоефективно класифікувати групи споживачів та шанувальників творів
образотворчого мистецтва у відповідності з їхніми мотиваціями. Висновки. В статті визначена та
проаналізована модель споживання образотворчого мистецтва колекціонерами, та, відповідно, описані ситуації,
в яких певні групи індивідів (сегменти споживачів) набувають чи колекціонують твори мистецтва. Доведено,
що поведінка колекціонера у маркетингу мистецтва будується на трьох обов'язкових складових: Індивід
(колекціонер) – Продукт (твір мистецтва) – Ситуація (споживання твору мистецтва на арт-ринку). Саме на цих
складових формуються типи мотивації, на яких будується модель споживання та споживацької поведінки.
Таким чином, нами досліджені колекціонери як індивіди, що споживають твори мистецтва, які, в свою чергу, є
продуктами, представленими в натуральній формі в приватних (чи інших) колекціях, й нами досліджено
ситуації споживання творів мистецтва, які набуваються в колекції.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article. Research and analysis of marketing technology algorithms by studying the
motivations of collectors as consumers of fine arts products. The research methodology is to apply comparative,
empirical, and theoretical methods. This methodological approach allows us to analyze the motivations of collectors as
consumers of works of art with the subsequent use of research results in the marketing processes of promoting works of
art in the art market. The scientific novelty lies in the expansion of ideas about the motivation of collectors as
consumers in the market of fine arts and in the study of further marketing processes in the activities of collectors of works of art. The article analyzes the algorithms of marketing technologies in the analysis of motivations of collectors
as consumers of the art market. The article establishes that in the marketing of fine arts it is relevant and necessary to
study the behavior of collectors as consumers of works of art through the analysis of types of collectors, through the
analysis of the processes of collecting works of art, through the analysis of situations of consumption of works of art. It
should be noted that in the marketing of fine arts, the technologies of studying and analyzing the motivations of
consumers of art markets in the promotion of works of art are purposefully and productively used. The analysis of
motivations of consumers of art markets gives the chance to classify highly effective groups of consumers and admirers
of works of fine arts according to their motivations. Conclusions. The article defines and analyzes the model of
consumption of fine arts by Collectors, and, accordingly, describes the situations in which certain groups of individuals
(consumer segments) acquire or collect works of art. It is proved that the collector's behavior in art marketing is based
on three obligatory components: Individual (Collector) - Product (Work of art) - Situation (Consumption of a work of
art in the art market). It is on these components that the types of motivation are formed, on which the model of
consumption and consumer behavior is built. Thus, we have studied collectors as Individuals who consume works of
art, which in turn are Products presented in kind in private (or other) collections, and we have studied the situations of
consumption of works of art acquired in the collection.