Abstract:
Метою дослідження є розгляд, аналіз особливостей та основних аспектів, що стосуються розвитку
української виконавської школи оперного мистецтва в контексті еволюції європейських традицій. Провідними
методами дослідження є історико-генетичний, компаративний, методи жанрового і стильового аналізу та
метод виконавського аналізу. Наукова новизна. У статті зроблено перегляд основних аспектів, характерних
особливостей та методологічних засад українського, а також європейського музикознавства, який відкрив нові
можливості більш повного, неупередженого дослідження шляху, який довелося подолати національній
музичній культурі, оперному виконавському мистецтву. Висновки. Як висновки результатів дослідження
можна сказати, що детальне вивчення та дослідження історії, сьогодення та тенденцій розвитку вітчизняної
музичної культури сприяє розвитку сучасного виконавства. Абсолютизація підходу дослідження може
призвести, врешті-решт, до істотних втрат в науковому трактуванні й інтерпретації художніх тенденцій і навіть
певних спотворень в створенні цілісного уявлення про музичні процеси.
Description:
Features of the Ukrainian performing school of opera in the context of the evolution of European traditions
The purpose of the study is to consider, analyze the features and main aspects related to the development of the
Ukrainian performing school of opera in the context of the evolution of European traditions. Methodology. Leading
research methods are historical-genetic, comparative, methods of genre and stylistic analysis, and the method of
performance analysis. Scientific novelty. The article examines the main aspects, characteristics, and methodological
principles of Ukrainian and European musicology, which opened new opportunities for a more complete, unbiased
study of the path that had to overcome the national music culture, opera. Conclusions. As conclusions of the research
results, we can say that a detailed study and study of the history, present, and trends of national music culture
contributes to the development of modern performance. Absolutization of the research approach can lead to significant
losses in the scientific interpretation and interpretation of artistic trends and even certain distortions in the creation of a
holistic view of musical processes.