Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Погребняк, Галина Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-04-29T08:28:16Z | |
dc.date.available | 2020-04-29T08:28:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Погребняк Г. П. Образ автора в кіномистецтві як відображення картини світу. Ч. 2: Автор і герой: кінематографічний вимір // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2020. № 1. С. 103-109. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/453 | |
dc.description | Ознайомлення з матеріалами, викладеними у статті, розширює арсенал знань щодо специфіки образу автора в кіномистецтві й уможливлює їх використання в навчальних курсах з теорії та історії кіно й режисури. Familiarity with the materials presented in the article expands the arsenal of knowledge about the specific character of the author in the cinema art and makes it possible to use them in training courses on the theory and history of cinema and directing | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета статті полягає виявленні специфічних рис образу автора в кінематографі та визначенні наукових орієнтирів, що сприятимуть комплексному аналізу феномену авторського кіно. В опрацюванні теми були використані методи наукового аналізу, порівняння, узагальнення. Крім того, було застосовано аналітичний і системний методи у своїй єдності, що необхідно для вивчення мистецтвознавчого аспекту проблеми. Принципами проведення дослідження було обрано історичний, систем-ний і комплексний підходи, цілеспрямованість, плановість і наступність знань щодо авторського кінематографа. The purpose of the article is to identify specific features of the author's image in cinematography and to identify scientific guidelines that will contribute to a comprehensive analysis of the phenomenon of author's cinema. In the elaboration of the topic, methods of scientific analysis, comparison, generalization were used. In addition, analytical and systematic methods were used in their unity, which is necessary for studying the art-study aspect of the problem. The principles of the study were the choice of historical, systemic and complex approaches, purposefulness, planning, and continuity of knowledge about the author's cinema | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | автор | uk_UA |
dc.subject | образ автора | uk_UA |
dc.subject | кіномистецтво | uk_UA |
dc.subject | картина світу | uk_UA |
dc.subject | герой | uk_UA |
dc.subject | кінематографічний вимір | uk_UA |
dc.title | ОБРАЗ АВТОРА В КІНОМИСТЕЦТВІ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ КАРТИНИ СВІТУ Частина 2. Автор і герой : кінематографічний вимір | uk_UA |
dc.title.alternative | The image of the author in the cinema as a reflection of the picture of the world. Part 2. Author and hero: cinematic dimension | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |