Суть розробки, основні результати:
У навчальному посібнику розглянуто теоретичні засади, історію розвитку та сучасний стан івент-менеджменту як наукової дисципліни та сфери професійної діяльності. Проаналізовано терміносистему івент-менеджменту; розкрито тенденції формування і структуру ринку івент-послуг в Україні та світі; охарактеризовано типо-видову класифікацію івентів; ви-значено особливості й пріоритетні напрями діяльності івент-агентств як суб’єктів бізнесової та соціокультурної сфери; описано алгоритм підготовки й реалізації івент-проєктів.
Видання призначене для студентів за спеціальністю 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», аспірантів, а також може бути корисним для всіх тих, хто працює в галузі організації заходів і їх управління.