Короткий опис(реферат):
Мета роботи – висвітлити особливості організації процесу навчання в дистанційному форматі, обґрунтувати необхідність дистанційного навчання в нинішній період часу, вказати слабкі та
сильні сторони дистанційної форми здобуття освіти. Методологія дослідження полягає в застосуванні
теоретично-емпіричних методів, а саме аналізу та синтезу наукових праць авторів з дослідження
окресленої проблеми, методу візуалізації результатів дослідження, оглядово-аналітичного, опису та
порівняння, що дало змогу виявити значення та роль дистанційної форми навчання в науково-дослідній
роботі. Наукова новизна роботи полягає в розширенні знань щодо застосування дистанційної форми
навчання в мистецьких ЗВО, акцентуванні на її особливостях та перспективах впровадження. Здійснено
комплексний порівняльний аналіз дистанційної форми навчання в мистецьких закладах вищої освіти.
Встановлено, що розглянуту форму дистанційного навчання регламентують нормативні документи
з доступом до публічної інформації. Визначено основні завдання, які можливо вирішити за допомогою
дистанційного формату. Висновки. Обґрунтовано результативність використання дистанційної форми
навчання в освітній галузі на прикладі ЗВО, зокрема Національної академії керівних кадрів культури і
мистецтв. Розглянуто переваги та недоліки дистанційної освіти. Окреслено організацію дистанційного (онлайн) навчання в мистецьких закладах вищої освіти. Акцентовано на основних чинниках, які
потрібно враховувати для досягнення високого професійного рівня в навчальному процесі. Висвітлено
перелік нормативно-правової та законодавчої бази України, що регулює та забезпечує порядок організації освітнього процесу в дистанційному форматі.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the work is to highlight the peculiarities of the organisation of the distance learning
process, to justify the current need and importance of distance learning, and to structure its weaknesses and
strengths. The research methodology consists in the application of theoretical and empirical methods, namely
the analysis and synthesis of scientific works of the authors on the study issue; the method of visualisation of
research findings, review-analytical, description, comparison methods enable revealing the importance and
role of distance education. The scientific novelty of the article lies in the expansion of theoretical knowledge
and practical skills of distance learning in art institutions of tertiary education, focusing on features and
development prospects of distant learning. The comprehensive comparative analysis of distance education in
art institutions of tertiary education has been carried out. It has been established that the considered form of
distance learning is regulated by documents with access to public information. The main tasks that can be
solved using the distant format have been defined. Conclusions. This study proved the effectiveness of the use of distance education in the field of education on the example of the National Academy of Culture and Arts Management.
The advantages and disadvantages of distance education have been considered. The organisation of distance (online)
education in art institutions of tertiary education has been outlined. Attention is focused on the main factors that must be
taken into account to achieve a high professional level in the educational process. The list of the legislation of Ukraine
which regulates and ensures the organisation of the distance educational process has been described.