Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Феномен взаємодії італійської та англійської придворної культури в першій половині XVII століття

Show simple item record

dc.contributor.author Соколова, Алла Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-02-13T13:43:16Z
dc.date.available 2023-02-13T13:43:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Соколова А. В. Феномен взаємодії італійської та англійської придворної культури в першій половині XVII століття // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2022. № 4. С. 67–72. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4644
dc.description The purpose of the article is to identify the points of interaction between the English court culture and the Italian court culture of the first half of the 17th century and to highlight their characteristic features. The novelty of the study lies in understanding the interaction, similarities, and differences between the leading court genres of the Italian and English culture in the first half of the 17th century. The research methodology consists in applying the methods of analysis and synthesis, systematisation of facts, comparison, and generalisation of the research results. The system historical method made it possible to consider the formation of Italian court culture in the Renaissance. The comparative method helped to reveal the similarities between court musical and theatrical performances in the above-mentioned countries. Conclusions. The attachment of the court culture of England, in general, and the genre of the English court mask, in particular, to the culture of the educated aristocracy of Italy, is verified by the cultural inclusion in the traditions of Italian carnival values and cult Italian dances. During the reign of the Stuart kings, the Italian carnival was well-known in England along with other European court entertainments. Italian dances, costumes, and scenery were used in court musical and theatrical performances in England. Italian choreographers and musicians were welcome guests at the Royal Palace of Whitehall, which contributed to the interaction and interpenetration of continental court culture with the culture of England. However, despite certain parallels between the court musical-theatrical entertainments of England and Italy, their difference was carried out due to the orientation of the performances to a narrow and, accordingly, wider circle of aristocratic participants. uk_UA
dc.description.abstract Метою статті є виявлення точок взаємодії придворної англійської культури з придворною культурою Італії в першої половині XVII століття та висвітлення їх характерних рис. Наукова новизна дослідження полягає в осмисленні взаємодії та подібностей між провідними придворними жанрами італійської та англійської культури в першій половині XVII століття. Методологія дослідження полягає в застосуванні методів аналізу та синтезу, систематизації фактів, зіставленні й узагальненні результатів дослідження. Системно-історичний метод дав змогу розглянути становлення італійської придворної культури в епоху Відродження. Порівняльний метод допоміг виявити подібність придворних музично-театральних вистав у згаданих вище країнах. Висновки. Приєднання придворної культури Англії загалом і жанру придворної англійської маски зокрема до культури освіченої аристократії Італії перевіряється культурним включенням у традиції італійських карнавальних цінностей та культових італійських танців. Італійський карнавал був добре відомий в Англії поряд з іншими європейськими придворними розвагами в період правління Стюартів. Італійські танці, костюми та декорації використовували в придворних музично-театралізованих виставах Англії. Італійські хореографи та музиканти були бажаними гостями в Королівському палаці Уайтхолл, що сприяло взаємодії та взаємопроникненню континентальної придворної культури в культуру Англії. Однак, незважаючи на певні паралелі між придворними музично-театралізованими розвагами Англії та Італії, вони відрізнялися насамперед за рахунок орієнтованості на вузьке і відповідно більш широке коло аристократичних учасників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject придворна культура uk_UA
dc.subject придворна маска uk_UA
dc.subject танець uk_UA
dc.subject італійський карнавал uk_UA
dc.subject карнавальна маска uk_UA
dc.subject запозичені та творчо використані uk_UA
dc.title Феномен взаємодії італійської та англійської придворної культури в першій половині XVII століття uk_UA
dc.title.alternative Phenomenon of Interaction between Italian and English Court Culture in the First Half of 17th Century uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account