Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Трансформації музичної форми «12-тактовий блюзовий квадрат» у джазовій музиці

Show simple item record

dc.contributor.author Журба, Яніна Олексіївна
dc.contributor.author Журба, Володимир Валерійович
dc.date.accessioned 2023-02-13T14:11:30Z
dc.date.available 2023-02-13T14:11:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Журба Я. О., Журба В. В. Трансформації музичної форми «12-тактовий блюзовий квадрат» у джазовій музиці // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2022. № 4. С. 85–90. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4647
dc.description The purpose of the article is to investigate the characteristics of the 12-bar blues within the jazz music. The research methodology is based on the use of methods of analysis (for musicological analysis of jazz standards), comparison (for comparative analysis of the characteristics of blues formation and features of jazz music formation) and generalisation (to formulate research conclusions). The scientific novelty of the study is in highlighting the problem of the relationship between the formative principles of blues and jazz music. Conclusions. The musical form «12-bar blues in jazz music», is an unprecedented quintessence of the form-forming features of blues and jazz music. However, despite all the changes that the standard form “12-bar blues” has undergone in jazz music, in all its forms and with the introduction of any elements, it remains a phenomenon of blues formation in jazz music and requires the use of separate terminology for its definition. Thus, we are faced with the full depth of the above musical form, which has the potential for an infinite number of transformations and the introduction of innovative features, the infinite potential of which, in turn, is inherent in jazz music. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – дослідити характеристики музичної форми «12-тактовий блюзовий квадрат» у межах музичного напряму джаз. Методологія дослідження базується на застосуванні методів аналізу (для здійснення музикознавчого аналізу джазових музичних творів), порівняння (для проведення компаративного аналізу характеристик блюзового формоутворення та особливостей формоутворення джазової музики) й узагальнення (для формулювання висновків статті). Наукова новизна дослідження полягає у висвітленні проблеми співвідношення формотворчих принципів блюзу та джазової музики. Висновки. Музична форма «12-тактовий блюзовий квадрат у джазовій музиці» являє собою небувалу квінтесенцію формотворчих ознак блюзу та музичного напряму джаз. Але, незважаючи на всі зміни, яких зазнала в джазовій музиці стандартна форма 12- тактового блюзового квадрата, у будь-якому своєму різновиді та із внесенням до неї будь-яких елементів вона залишається феноменом блюзового формоутворення в межах джазової музики та вимагає застосування окремої термінології для її визначення. Отже, перед нами постає вся глибина зазначеної вище музичної форми, у якій закладений потенціал до нескінченної кількості трансформацій та внесення новаторських рис, нескінченний потенціал яких відповідно закладений у джазовій музиці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject музичний напрям джаз uk_UA
dc.subject блюз uk_UA
dc.subject музична форма uk_UA
dc.subject 12-тактовий блюзовий квадрат uk_UA
dc.subject джазовий стандарт uk_UA
dc.subject 12-тактовий блюзовий квадрат у джазовій музиці uk_UA
dc.subject 12-тактовий мінорний блюзовий квадрат uk_UA
dc.subject сучасний 12-тактовий блюзовий квадрат uk_UA
dc.title Трансформації музичної форми «12-тактовий блюзовий квадрат» у джазовій музиці uk_UA
dc.title.alternative Transformations of Musical Form «12-Bar Blues» in Jazz Music uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account