Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Джазове виконавство 20-х років ХХ століття як складова популярної американської музики

Show simple item record

dc.contributor.author Цап, Ганна Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-02-14T13:53:56Z
dc.date.available 2023-02-14T13:53:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Цап Г. В. Джазове виконавство 20-х років ХХ століття як складова популярної американської музики // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. № 4. С. 118–122. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4655
dc.description The purpose of this article is an attempt to consider jazz as a component of popular music. The article is devoted to the problem of comparing the concepts of popular music and jazz, in particular jazz performance. The methodological basis was the hermeneutic-comparative method, which allows studying jazz in accordance with the intonation characteristic composition of mass music, popular music of America in the 20s, as well as general scientific methods of analytical and historical-descriptive content, which formed the methodological foundations accepted for research in the field of art history and cultural studies in order to learn patterns and generalisations according to the definition of popularity in relation to jazz music. The scientific novelty consists in the study of the peculiarities of jazz life as a component of popular music, which is interpreted as a way of embodying the specifics of jazz performers’ activity. Conclusions. It was determined that the performing tradition and functioning of jazz existed on the border with popular music as a whole. The binary nature of the activities of jazz musicians was partially eliminated by their basic orientation and accentuated what was utilitarian in nature. It was considered that jazz musicians in their activities relied on quality education acquired through formal and informal means. It is clear that there was a process of cultivating the traditions of jazz performance, which involved the education and separation of the composer-improviser and listening audience. In the context of the study, a number of assumptions are made that are potentially promising vectors for continuing the study of the contamination of the concepts of popular music and jazz. uk_UA
dc.description.abstract Метою статті є спроба розглянути джаз як складову популярної музики, зокрема зіставити поняття «популярна музика» та «джаз». Методологічною основою дослідження стали герменевтично-компаративний метод, що дав змогу проаналізувати джаз відповідно до інтонаційно-характерного складу масової музики, популярної музики Америки 1920-х років тощо, а також загальнонаукові методи аналітичного й історично-описового змісту, що на історичному підґрунті дали змогу розглянути джазове виконавство з погляду його поширення і популярності порівняно з іншими музичними жанрами. Наукова новизна полягає у виявленні особливостей побутування джазу як складової популярної музики, що трактовано як спосіб уособлення специфіки діяльності джазових виконавців. Висновки. Визначено, що виконавська традиція та функціонування джазу існували на межі з популярною музикою загалом. Бінарність у діяльності джазових музикантів частково нівелювала їх основну спрямованість й акцентувала на тому, що носило утилітарний характер. Констатовано, що джазові музиканти у своїй діяльності спиралися на якісну освіту, здобуту формальним і неформальним шляхом. Визначено, що відбувався процес культивування традицій джазового виконавства, яке передбачало виховання і виокремлення композиторсько-імпровізаторської та слухацької аудиторії. У контексті дослідження зроблено низку припущень, які є потенційно перспективними векторами для продовження дослідження контамінацій понять «популярна музика» та «джаз». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject популярна музика uk_UA
dc.subject джаз uk_UA
dc.subject американська музика uk_UA
dc.subject джазове виконавство uk_UA
dc.subject музичний стиль uk_UA
dc.title Джазове виконавство 20-х років ХХ століття як складова популярної американської музики uk_UA
dc.title.alternative Jazz Performance of 1920s as a Component of Popular American Music uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account