Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скаканді, Юлій Юлійович
dc.date.accessioned 2023-05-02T07:54:52Z
dc.date.available 2023-05-02T07:54:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation СкакандіЮ.Ю. Специфіка інтерпретацій композицій у натюрморті // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 1. С. 180–184. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4848
dc.description The purpose of the study isto reveal the peculiarities of interpretations of compositions in still life using the example of five productions and to illustrate them with exemplary works. The research methodology is based on the application of methods of analysis, observation, description, which allow us to investigate the peculiarities of interpretations of the given compositions. The scientific novelty lies in the fact that the author has expanded and supplemented the features of work on such an important area of watercolor painting as still life. The implementation of the set tasks is clearly demonstrated on the examples of specific productions. Conclusions. An important achievement of the research is that, like a portrait and a landscape, a still life has its own special means of influencing the mood and thoughts of the audience. Of course, a person, his/her complex spiritual world, the most diverse images of nature open up wider opportunities for the painter to interest and affect the viewer than images of "dead things". Thus, still life enables verifying that in painting not only the object of the image, but also the way it is depicted determines the content of the work. By combining various methods of work and looking for the new ones, the artist can achieve in his/her works such strength and expressiveness, juiciness and brightness of colour, the most subtle transitions of tone, depth, and various textures, which will raise his/her creativity to a qualitatively higher level. The creative principle in the work always prevails and is combined with the experiment, as well as with the emotionality of the artist, his/her ability to generalise and select, to think plastically, with visual memory. A mature artist relies on these qualities already purely mechanically, but knowledge of the basic laws of painting, drawing, and composition are always present in his/her mind, thereby forming his/her system of methods. Therefore, the main task of a young artist is to master the techniques of the craft, to master the basic laws, that is, to lay a solid foundation for the development of one's own thoughts, creative ideas, the power of expression of which will be determined, without a doubt, by the artist's talent. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження – виявити особливості інтерпретацій композицій у натюрморті на прикладі п’яти постановок і проілюструвати їх зразковими творами. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні методів аналізу, спостереження, опису, що дають змогу дослідити особливості інтерпретацій заданих композицій. Новизна статті полягає в тому, що розширено й доповнено особливості роботи над такою важливою ділянкою акварельного живопису, як натюрморт. На прикладах конкретних постановок наочно продемонстровано виконання поставлених завдань. Висновки. Важливим здобутком дослідження констатуємо, що подібно до портрета, пейзажу, натюрморт має свої особливі засоби впливу на настрій і думки глядачів. Звичайно, що людина, її складний духовний світ, найрізноманітніші образи природи відкривають перед живописцем ширші можливості зацікавити й зворушити глядача, ніж зображення «мертвих речей». Отож натюрморт дає змогу переконатися, що в живописі не тільки об’єкт зображення, а й те, як він змальований визначає зміст твору. Комбінуючи різноманітні прийоми роботи та шукаючи нові, художник може досягти у своїх творах такої сили та виразності, соковитості і яскравості кольору, найтонших переходів тону, глибини та різноманітних фактур, які піднесуть його творчість на якісно вищий щабель. Творче начало в роботі завжди переважає і поєднується з експериментом, а також з емоційністю художника, його здатністю узагальнювати й відбирати, мислити пластично, зоровою пам’яттю. Зрілий художник спирається на ці якості вже суто механічно, але знання основних законів живопису, рисунка та композиції – завжди в його свідомості, складаючи тим самим свою систему методів. Тому основне завдання молодого художника – оволодіти технікою ремесла, освоїти основні закони, тобто закласти міцну базу для розбудови власних думок, творчих ідей, сила вираження яких буде зумовлена, без сумніву, талантом художника. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject акварель uk_UA
dc.subject натюрморт uk_UA
dc.subject композиція uk_UA
dc.subject натурні постановки uk_UA
dc.subject пленер uk_UA
dc.subject колірні відношення uk_UA
dc.subject освітлення uk_UA
dc.title Специфіка інтерпретацій композицій у натюрморті uk_UA
dc.title.alternative Specificity of Interpretation of Compositions in Still Life uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу