Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»

Show simple item record

dc.contributor.author Політова, Олена Аркадіївна
dc.date.accessioned 2023-08-18T13:09:14Z
dc.date.available 2023-08-18T13:09:14Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Політова О. А. Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2023. № 2. С. 115–122. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4954
dc.description Тhe purpose of the study is to summarise information about editions and publications of the modern period, which serve as a source base in the process of teaching marketing for students of speciality 029 “Information, Library and Archival Affairs” in higher education institutions of Ukraine. Тhe research methodology is based on the principles of scientific objectivity, the use of a structural-functional approach, and the application of content analysis, synthesis, comparison, and generalisation methods. The scientific novelty of the work lies in the identification and problematic and thematic generalisation of the list of editions and publications of recent years, which, in the author’s opinion, are relevant in the process of teaching marketing to students of speciality 029 “Information, Library and Archival Affairs” in higher education institutions of Ukraine. Conclusions. The analysis of editions and publications of the modern period, which serve as a source base in the process of teaching marketing to students of speciality 029 “Information, Library and Archival Affairs” in higher education institutions, has shown that today new concepts of marketing application in library and archival science are being formed. Due to the active digitalisation of educational activities in Ukraine, transformational processes are underway in teaching marketing to students of speciality 029 “Information, Library and Archival Affairs”, which is constantly covered by relevant professional publications. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – узагальнити інформацію про видання і публікації сучасного періоду, які слугують джерельною базою в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» в закладах вищої освіти України. Методологія дослідження ґрунтується на принципах наукової об’єктивності, використанні структурно-функціонального підходу та застосуванні методів контент-аналізу та синтезу, порівняння і узагальнення. Наукова новизна роботи полягає у виявленні та проблемно-тематичному узагальненні переліку видань і публікацій останніх років, які вважаємо актуальними в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» в ЗВО України. Висновки. Розгляд видань і публікацій сучасного періоду, які слугують джерельною базою в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» у ЗВО засвідчив, що сьогодні відбувається формування нових концепцій застосування маркетингу в бібліотечній та архівній справі. Завдяки активній цифровізації освітньої діяльності в Україні відбуваються трансформаційні процеси у викладанні маркетингу студентам спеціальності 029 ІБАС, про що постійно висвітлюють відповідні фахові видання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject спеціальність 029 «Інформаційна бібліотечна та архівна справа» uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject бібліотеки uk_UA
dc.subject архіви uk_UA
dc.subject заклад вищої освіти uk_UA
dc.subject Київський університет імені Бориса Грінченка uk_UA
dc.title Сучасні орієнтири в процесі викладання маркетингу для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account