Короткий опис(реферат):
Мета статті полягає в розкритті особливостей дизайну цифрового інформаційного простору в контексті
сучасних трендів просування на ринку товарів і послуг за допомогою емоцій, які виникають у потенційного
споживача у зв’язку із взаємодією із цим товаром (послугою). Методи дослідження. Застосування аналітичного
методу дало можливість критично осмислити літературу з проблематики статті та сформулювати висновки про
значення дизайну цифрового інформаційного простору в стратегії просування товару чи послуги на основі
впливу на емоції користувача. Методи індукції та дедукції сприяли виявленню емоційної складової дизайну
цифрового середовища в контексті «економіки вражень» та встановленню сфер, у межах діяльності яких він
перебуває. Понятійно-термінологічний аналіз дав змогу виявити зміст складових аналізованого поняття «дизайн
цифрового інформаційного простору», а абстрактно-логічний – запропонувати авторське його тлумачення.
Наукова новизна дослідження полягає в окресленні дизайну цифрового інформаційного простору в його
емоційному контексті для теоретичного осмислення та виокремлення його як окремого наукового напряму
досліджень і розвитку науки про дизайн. Висновки. Просування товарів або послуг на ринку за допомогою
емоцій, які виникають у зв'язку із взаємодією із цим товаром або послугою, є основною сутністю сучасного
економічного концепту – «економіки вражень». Маркетингові стратегії підприємств значною мірою реалізуються
використанням цифрових каналів для залучення та утримання клієнтів, що актуалізує дизайн цифрового
інформаційного простору в контексті сучасних трендів просування на ринку товарів і послуг за допомогою
емоцій, які виникають у потенційного споживача у зв’язку із взаємодією із цим товаром (послугою). Емоційний
контекст вебдизайну та психологія поведінки користувача описують сьогодні терміном «користувацький досвід» –
сприйняття та реакції користувача (емоції, переконання, комфорт, поведінка) у результаті використання системи,
продукту або послуги, що безпосередньо стосується концептуалізації людиноцентрованого проєктування систем
взаємодії у вебсередовищі. Дизайн цифрового інформаційного простору в контексті «економіки вражень» – це
практика художньо-технічного оформлення засобів цифрових комунікацій у цифровому просторі з урахуванням
психологічних критеріїв сприйняття задля того, щоб просувати товари або послуги на ринку за допомогою
емоцій, які виникають у користувача у зв'язку із взаємодією із цим товаром або послугою, відповідно до концепції
«економіки вражень».
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to reveal the features of digital information space design in the context of modern
trends in the promoting goods and services on the market with the help of emotions arising in a potential consumer in
connection with interaction with this product (service). Research methodology. The application of the analytical method
helped to critically comprehend the literature on the subject of the article and formulate conclusions about the importance
of the design of digital information space in the strategy of promoting a product or service based on the impact on the
user's emotions. The methods of abstraction and concretisation contributed to the identification of the emotional
component of digital environment design in the context of “impression economy” and the establishment of areas within
which it operates. The conceptual and terminological analysis were used to reveal the content of the components of the
analysed concept of “design of digital information space”, and the abstract and logical analysis helped to offer the author's
interpretation of it. The scientific novelty of the study lies in outlining the design of digital information space in its
emotional context for theoretical understanding and distinguishing it as a separate scientific area of research and development of design science. Conclusions. Promotion of goods or services on the market with the help of emotions
that arise in connection with the interaction with this product or service is the main essence of the modern economic
concept – “impression economy”. The marketing strategies of enterprises are largely implemented using digital channels
to attract and retain customers, which makes the design of digital information space relevant in the context of current
trends in promoting goods and services on the market using emotions that arise in a potential consumer in connection
with the interaction with this product (service). Today, the emotional context of web design and the psychology of user
behaviour are described by the term "user experience" - the user's perception and reactions (emotions, beliefs, comfort,
behaviour) as a result of using a system, product or service, which is directly related to the conceptualisation of humancentred design of interaction systems in the web environment. The design of digital information space in the context of
“impression economy” is the practice of artistic and technical design of digital communications in the digital space, taking
into account psychological criteria of perception, in order to promote goods or services on the market with the help of
emotions that arise in the user in connection with the interaction with this product or service, in accordance with the
concept of the “impression economy”.