Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Дизайн цифрового інформаційного простору як складова "економіки вражень"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лукашук, Микола Миколайович
dc.date.accessioned 2023-09-05T07:58:27Z
dc.date.available 2023-09-05T07:58:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лукашук М. М. Дизайн цифрового інформаційного простору як складова "економіки вражень" // Культура і сучасність. 2023. № 1. С. 82–87. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/4981
dc.description The purpose of the article is to reveal the features of digital information space design in the context of modern trends in the promoting goods and services on the market with the help of emotions arising in a potential consumer in connection with interaction with this product (service). Research methodology. The application of the analytical method helped to critically comprehend the literature on the subject of the article and formulate conclusions about the importance of the design of digital information space in the strategy of promoting a product or service based on the impact on the user's emotions. The methods of abstraction and concretisation contributed to the identification of the emotional component of digital environment design in the context of “impression economy” and the establishment of areas within which it operates. The conceptual and terminological analysis were used to reveal the content of the components of the analysed concept of “design of digital information space”, and the abstract and logical analysis helped to offer the author's interpretation of it. The scientific novelty of the study lies in outlining the design of digital information space in its emotional context for theoretical understanding and distinguishing it as a separate scientific area of research and development of design science. Conclusions. Promotion of goods or services on the market with the help of emotions that arise in connection with the interaction with this product or service is the main essence of the modern economic concept – “impression economy”. The marketing strategies of enterprises are largely implemented using digital channels to attract and retain customers, which makes the design of digital information space relevant in the context of current trends in promoting goods and services on the market using emotions that arise in a potential consumer in connection with the interaction with this product (service). Today, the emotional context of web design and the psychology of user behaviour are described by the term "user experience" - the user's perception and reactions (emotions, beliefs, comfort, behaviour) as a result of using a system, product or service, which is directly related to the conceptualisation of humancentred design of interaction systems in the web environment. The design of digital information space in the context of “impression economy” is the practice of artistic and technical design of digital communications in the digital space, taking into account psychological criteria of perception, in order to promote goods or services on the market with the help of emotions that arise in the user in connection with the interaction with this product or service, in accordance with the concept of the “impression economy”. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті полягає в розкритті особливостей дизайну цифрового інформаційного простору в контексті сучасних трендів просування на ринку товарів і послуг за допомогою емоцій, які виникають у потенційного споживача у зв’язку із взаємодією із цим товаром (послугою). Методи дослідження. Застосування аналітичного методу дало можливість критично осмислити літературу з проблематики статті та сформулювати висновки про значення дизайну цифрового інформаційного простору в стратегії просування товару чи послуги на основі впливу на емоції користувача. Методи індукції та дедукції сприяли виявленню емоційної складової дизайну цифрового середовища в контексті «економіки вражень» та встановленню сфер, у межах діяльності яких він перебуває. Понятійно-термінологічний аналіз дав змогу виявити зміст складових аналізованого поняття «дизайн цифрового інформаційного простору», а абстрактно-логічний – запропонувати авторське його тлумачення. Наукова новизна дослідження полягає в окресленні дизайну цифрового інформаційного простору в його емоційному контексті для теоретичного осмислення та виокремлення його як окремого наукового напряму досліджень і розвитку науки про дизайн. Висновки. Просування товарів або послуг на ринку за допомогою емоцій, які виникають у зв'язку із взаємодією із цим товаром або послугою, є основною сутністю сучасного економічного концепту – «економіки вражень». Маркетингові стратегії підприємств значною мірою реалізуються використанням цифрових каналів для залучення та утримання клієнтів, що актуалізує дизайн цифрового інформаційного простору в контексті сучасних трендів просування на ринку товарів і послуг за допомогою емоцій, які виникають у потенційного споживача у зв’язку із взаємодією із цим товаром (послугою). Емоційний контекст вебдизайну та психологія поведінки користувача описують сьогодні терміном «користувацький досвід» – сприйняття та реакції користувача (емоції, переконання, комфорт, поведінка) у результаті використання системи, продукту або послуги, що безпосередньо стосується концептуалізації людиноцентрованого проєктування систем взаємодії у вебсередовищі. Дизайн цифрового інформаційного простору в контексті «економіки вражень» – це практика художньо-технічного оформлення засобів цифрових комунікацій у цифровому просторі з урахуванням психологічних критеріїв сприйняття задля того, щоб просувати товари або послуги на ринку за допомогою емоцій, які виникають у користувача у зв'язку із взаємодією із цим товаром або послугою, відповідно до концепції «економіки вражень». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject цифровий інформаційний простір uk_UA
dc.subject економіка вражень uk_UA
dc.subject інформаційний дизайн uk_UA
dc.subject емоційний дизайн uk_UA
dc.subject людиноорієнтований дизайн uk_UA
dc.subject користувацький досвід uk_UA
dc.title Дизайн цифрового інформаційного простору як складова "економіки вражень" uk_UA
dc.title.alternative Design of Digital Information Space as a Component of "Impression Economy" uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу