Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Вокальна підготовка іноземних студентів: мистецько-педагогічні підходи та практики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сачок, Віктор Іванович
dc.date.accessioned 2023-09-07T12:27:37Z
dc.date.available 2023-09-07T12:27:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сачок В. І. Вокальна підготовка іноземних студентів: мистецько-педагогічні підходи та практики // Мистецтвознавчі записки. Вип. 43. С. 139–144. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5013
dc.description The purpose of the article is to prove a special approach in the vocal training of foreign students, in particular Chinese, based on the analysis of various pedagogical methods. The novelty of the study lies in the comprehension of the problem of training foreign students and the peculiarities of vocal and pedagogical methods that are necessary to achieve this goal. The research methodology is based on the use of systematic-historical and comparative methods, which are used to analyse the traditions of the development of Italian and Ukrainian vocal schools and their most prominent representatives. Conclusions. Based on the analysis of various pedagogical methods, it was possible to prove a special approach in the vocal training of foreign students, in particular Chinese students. The study analysed the concept of the "Ukrainian vocal school" in its historical development, highlighted the names of the most prominent teachers who formed a whole galaxy of outstanding Ukrainian singers, of whom the country is proud and who have gained wide fame outside Ukraine. In particular, we are talking about such teachers as Oleksandr Myshuga, Olena Muravyova, and Valentyna Antoniuk. Various educational and pedagogical methods inherent in the European and Ukrainian vocal schools are analysed. The article highlights the national features that distinguish the Ukrainian school of singing. These include solo singing of Ukrainian folklore singing and the centuries-old tradition of choral singing. The following main components of adaptation of foreign students to the specifics of studying in Ukraine are outlined. Attention is focused on the ability to identify the relationship between the quality of singing sound and sound production technique. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті. На основі аналізу різноманітних педагогічних методик довести особливий підхід у вокальній підготовці іноземних студентів, зокрема китайських. Наукова новизна дослідження полягає в осмисленні проблеми підготовки іноземних студентів із КНР і особливостей застосування вокально-педагогічних методів, необхідних для досягнення даної мети. Методологія дослідження спирається на застосуванні системно-історичного та порівняльного методів, за допомогою яких проаналізовано традиції розвитку італійської та української вокальних шкіл та їх найяскравіших представників. Висновки. На основі аналізу різноманітних педагогічних методик вдалося довести особливий підхід у вокальній підготовці іноземних студентів, зокрема китайських. У ході дослідження було проаналізовано поняття «українська вокальна школа» в її історичному розвитку, виокремлено імена найвидатніших педагогів, які сформували цілу плеяду видатних українських співаків, якими пишається країна і які дістали широку славу поза межами України. Зокрема мова йде про таких педагогів, як Олександр Мишуга, Олена Муравйова, Валентина Антонюк. Проаналізовано різноманітні навчально-педагогічні методи, що притаманні європейській та українській вокальній школі. Зазначено основні компоненти адаптації іноземних студентів до специфіки навчання в Україні. Акцентовано увагу на вмінні виявляти зв’язки між якістю співацького звуку й технікою звукоутворення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject вокальна педагогіка uk_UA
dc.subject вокальний метод uk_UA
dc.subject концентричний метод uk_UA
dc.subject фонетичний метод uk_UA
dc.subject фонопсихологічна методика uk_UA
dc.subject соціокультурна адаптація uk_UA
dc.subject вокальна орфоепія uk_UA
dc.subject автентичний спів uk_UA
dc.title Вокальна підготовка іноземних студентів: мистецько-педагогічні підходи та практики uk_UA
dc.title.alternative Vocal Training of Foreign Students: Artistic and Pedagogical Approaches and Practices uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу