Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Візуальні комунікативні практики в контексті розвитку креативних індустрій

Show simple item record

dc.contributor.author Денисюк, Жанна Захарівна
dc.date.accessioned 2023-10-20T08:30:00Z
dc.date.available 2023-10-20T08:30:00Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Денисюк Ж. З. Візуальні комунікативні практики в контексті розвитку креативних індустрій // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 3. С. 10–14. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5078
dc.description The purpose of the article is to investigate visual communicative practices in the context of the development of creative industries and to reveal the interdependence of their development. The research methodology involves the use of a set of methods: analytical, synthetic, cultural, semantic, which will allow a comprehensive consideration of the given problem and obtain substantiated research results. The scientific novelty consists in the systematic generalization of the formation of modern communication based on the predominant visual factor and to reveal the interdependence with the trends of increasing the development of the sphere of creative industries, as well as the discovery of a characteristic semantic field as a factor in the retransmission of sign-symbolic cultural codes and corresponding messages. Conclusions. The technological capabilities of the modern information environment and visual communicative practices provide wide opportunities for the application and creation of visual images and meanings, not only representing objective reality, but also providing communicative needs, forming a separate space of the informational and communicative cultural environment capable of transmitting ideas, meanings and values cultures with a predominance of the visual component. Communicative strategies of creative industries are mostly oriented on visual perception, have their own symbolic and semantic load, are a way of understanding current events and phenomena of socio-cultural life and serve as a means of spreading relevant creative narratives and ideas. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – дослідити візуальні комунікативні практики в контексті розвитку креативних індустрій та виявити взаємообумовленість їх розвитку. Методологія дослідження передбачає використання сукупності методів: аналітичного, синтетичного, культурологічного, семантичного, що дозволить комплексно розглянути означену проблематику і отримати обґрунтовані результати дослідження. Наукова новизна полягає в системному узагальненні формування сучасної комунікації на основі переважаючого візуального чинника та виявити взаємообумовленість з тенденціями нарощування розвитку сфери креативних індустрій, а також виявленні характерного семантичного поля як фактора ретрансляції знаково-символічних культурних кодів та відповідних меседжів. Висновки. Технологічні можливості сучасного інформаційного середовища та візуальні комунікативні практики надають широкі можливості застосування і творення візуальних образів і сенсів, не лише репрезентуючи об’єктивну реальність, але й забезпечуючи комунікативні потреби, формують окремий простір інформаційно-комунікативного культурного середовища, здатного транслювати ідеї, сенси та цінності культури з переважанням візуального компоненту. Комунікативні стратегії креативних індустрій в переважній більшості зорієнтовані на візуальне сприйняття, мають власне знаково-смислове навантаження, є способом осмислення актуальних подій і явищ соціокультурного буття та слугують засобом поширення відповідних креативних наративів та ідей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject візуальні культура uk_UA
dc.subject візуальні комунікативні практики uk_UA
dc.subject креативні індустрії uk_UA
dc.subject культурні коди uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікативне середовище uk_UA
dc.subject меседжі uk_UA
dc.subject міжкультурний обмін uk_UA
dc.subject знаково-символічне поле uk_UA
dc.title Візуальні комунікативні практики в контексті розвитку креативних індустрій uk_UA
dc.title.alternative Visual communicative practices in the context of the development of creative industries uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account