Abstract:
Мета статті – розглянути визначальні тенденції та аспекти, пов’язані з імплементацією концепції
інфотейнменту в практику івент-індустрії. Методологія дослідження передбачає застосування, по-перше,
дескриптивного рівня в поєднанні з аналітичним методом для характеристики сучасного етапу івент-індустрії, її
заходів категорії В2С і В2В, по-друге, змістовно-структурного аналізу інфотейнменту як концепції та моделі, і,
по-третє, дискурсивний рівень дослідження і якісний контент-аналіз, завдяки яким вдалося визначити каузальні
зв’язки між окремими різновидами івент-заходів й сутнісними ознаками інфо-тейнменту, що умовою можливості
імплементації цієї концепції в практику івент-індустрії. Наукова новизна полягає у тому, що вперше на рівні
статті актуалізується проблема імплементації концепції інфотейнменту в практику івент-індустрії, яка до цього
розглядалася переважно в контексті журналістики та телебачення. Висновки. Стверджується, що концепція
інфотейнменту виступає однією з методологічних платформ, що може бути використана для обґрунтування та
пояснення логіки розгортання та змістовної специфіки окремих івент-заходів, а також їхнього місця в сучасній
(світовій та національній) масовій культурі. Запропоновано твердження, згідно з яким дана модель медіакультури
допомагає в оформленні контенту та інформації, створює сприятливі умови для розвитку івент-менеджменту,
через синтез освітньо-пізнавального та розважального компонентів в івент-заходах допомагає декодувати та
сприймати складні змісти та образи в їх безперервному потоці та шаленій інформаційній динаміці. Підкреслено,
що, ініціюючи культурно-інтелектуальну «гру», інфотейнмент стимулює евристичний потенціал мислення,
особливо в частині сприйняття та засвоєння культурних кодів, а за допомогою фрагментації змісту активізує
ініціативність учасників івент-заходів в плані креативної добудови повної картини того, що відбувається.
Description:
The purpose of the article is to consider the defining trends and aspects connected with the implementation of the
conception of infotainment in the practice of the event industry. The research methodology predicts the usage of, firstly,
the descriptive level combined with an analytical method to characterise the current stage of the event industry, its events
category B2C and B2B, secondly, context-structural analysis of infotainment as a concept and model thanks to which the
author has managed to identify the causal links between certain types of event activities and essential features of
infotainment, which is the condition for the possibility of implementing the practice of the event industry. Scientific
novelty is, first of all, that on the article level, the problem of implementation of the conception of infotainment in the
practice of the event industry was actualised, which was mainly considered in the context of journalism and TV.
Conclusions. It is affirmed that the concept of infotainment is one of the methodological platforms that can be used for
reasoning and explanation of the logic of deployment and the content specifics of individual event activities, and also
their place in modern (world and national) mass culture. The author suggests the statement according to which the given
model of the media culture helps in registration content and information creates favourable conditions for the development
of event management through synthesis educational-cognition and entertainment components in event activities, helps to
decode and perceive complex meanings and images in their continuous flow and frantic information dynamics. It is
underlined that initiating cultural-intellectual “game”, infotainment stimulates heuristic potential of thinking, especially
in terms of perception and assimilation of cultural codes, and with the help of fragmenting the content, activates the
initiative of event participants in terms of creatively completing the full picture of what is happening.