Короткий опис(реферат):
Анотація. У статті досліджується використання PR-технологій у контексті мистецтва та культури.
Зосереджуючись на українському досвіді, дослідження має на меті розкрити динаміку взаємодії між PR-стратегіями та просуванням артиста-вокаліста. Методологічну основу дослідження складає принцип
системного підходу та контент аналізу, а також фундаментальні положення теорії та історії PR-технологій у
культурно-мистецькому просторі. Застосовуючи дослідницький підхід, був проведений комплексний огляд
літератури, який охопив як внутрішні, так і зарубіжні джерела. Дослідження підкреслює важливість ефективних
PR-тактик у розвитку та просуванні арт-проектів, особливо на українській культурній арені. Наукова новизна
дослідження полягає в тому, що вперше в українському мистецтвознавсті зроблено спробу упорядкування
підходів до використання PR-технологій та створення алгоритму у контексті просування вокаліста. Висновки.
Розкрито багатогранну роль PR-технологій у формуванні образу співака, його сприйняття громадськістю,
підтримці ,залучення та забезпеченні тривалого художнього впливу. Визначено, що просування виконавця
відбувається у двох площинах, що взаємоперетинаються, а саме у слухацькій аудиторії та в системі шоу-бізнесу.
Акцентовано, що традиційно до основних маркетингових цілей музичного шоу-бізнесу відносять максимізацію
якісних та кількісних показників популярності виконавця, максимізацію цільової аудиторії та максимізацію
якісного рівня проекту. Виявлено, що соціальний ефект процесу просування виявляється у підвищенні первісної
соціальної цінності та значущості музичного продукту в масовій свідомості споживача, у покращенні сценічного
іміджу виконавця у виставах слухачів, у збільшенні зростання продажів музичної продукції.
Суть розробки, основні результати:
This article examines the use of PR technologies in the context of art and culture. Focusing on the Ukrainian
experience, the purpose of the research is to unveil the dynamics of interaction between PR strategies and the promotion
of a vocal artist. The research methodology is based on the principles of a systemic approach and content analysis, as
well as fundamental tenets of the theory and history of PR technologies in the cultural and artistic sphere. Employing a
research-oriented approach, a comprehensive literature review was conducted, encompassing both domestic and
international sources. The research underscores the significance of effective PR tactics in the development and promotion
of art projects, particularly within the Ukrainian cultural arena. The scientific novelty of this research lies in the first
attempt within Ukrainian art studies to organise approaches to PR technology usage and create an algorithm within the
context of vocalist promotion. Conclusions. The multifaceted role of PR technologies in shaping the image of a vocalist,
their perception by the public, support, engagement, and ensuring sustained artistic influence has been revealed. It is
determined that the promotion of an artist takes place on two intersecting planes: within the audience realm and the
entertainment industry system. It is emphasised that among the traditional main marketing goals of the music showbiz
are the maximisation of both qualitative and quantitative indicators of the artist's popularity, the enlargement of the target
audience, and the enhancement of project quality. The study has identified that the social effect of the promotion process
is manifested in elevating the initial social value and significance of the musical product in mass consumer consciousness,
improving the performer's stage image in front of audiences, and increasing the growth of music product sales.