Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Рапсодія Андре Вайнена для альтового саксофону і оркестру чи фортепіано в представництві «нового академізму» поставангардного мистецтва

Show simple item record

dc.contributor.author Лі, Юйсюань
dc.date.accessioned 2023-10-25T08:49:41Z
dc.date.available 2023-10-25T08:49:41Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лі Юйсюань. Рапсодія Андре Вайнена для альтового саксофону і оркестру чи фортепіано в представництві «нового академізму» поставангардного мистецтва // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 3. С. 282–287. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5125
dc.description The purpose of the research is to understand the stylistic quality of A. Waingnein's Rhapsody in the direction of the musical-instrumental specificity of the post-post-avant-garde stage of music, which we call "new academicism" within the post-avant-garde stratum of creativity. As a methodological basis, we put forward the intonation approach of the B. Asafiev school in Ukraine, as it developed in the works of D. Androsova, O. Markova, O. Muravska, with an emphasis on hermeneutic and stylistic-comparative analysis, as well as relying on the developments of the post-post-avant-garde in works Drozdovskyi, I. Navoieva, and others. Scientific novelty is determined, firstly, by the primacy in Ukrainian and Chinese musicology of the analysis of the named work by A. Waingnein, and secondly, by the originality of theoretical conclusions regarding the "new academicism" within the framework of post-avant-garde stylistics. Conclusions. The post-post-avant-garde stage of the development of art from the 2000s to the 2010s emphasises, despite the playful stylistic eclecticism of post-avant-garde creativity, the revival of the pathos beginning indicative of classical art, which tends to put forward the popular layer as a pathos-accentuation of expression in the work. Waingnein's academic approach unfolds the traditionalist stylistic dimensions inherited from the last century, emphasising as culminating "surges" (the absence of dramatic antitheticity in the composition "relieves" the tension of the dramaturgically essential) genre fragments of the work's thematics, which have been tested by the popular musical layer. uk_UA
dc.description.abstract Метою дослідження виступає усвідомлення стильової якості Рапсодії А. Вайнена в руслі музично-інструментальної специфіки пост-поставангардного етапу музики, який називаємо «новим академізмом» в межах поставангардного пласта творчості. Методологічною основою висуваємо інтонаційний підхід школи Б. Асаф’єва в Україні, як це склалося у працях Д. Андросової, О. Маркової, О. Муравської, з акцентуацією герменевтичного і стильово-компаративного аналізу, а також із спиранням на розробки пост-поставангарду в роботах . Дроздовського, І. Навоєвої, ін. Наукова новизна зумовлюється, по-перше, першістю в українському і китайському музикознавстві аналізу названого твору А. Вайнена, по-друге, оригінальністю теоретичних висновків щодо «нового академізму» в межах пост-поставангардної стилістики. Висновки. Пост-поставангардний етап розвитку мистецтва від 2000-х до 2010-х років акцентує, попри ігрової стильової еклектики поставангардної творчості, відродження пафосного початку, показового для класичного мистецва, що має тенденцію висувати популярний шар у якості пафос-акцентуації вираження у творі. Академічна установка Вайнена розгортає традиціоналістські стильові виміри, успадковані від минулого століття, підкреслюючи у якості кульмінаційних «сплесків» (відсутність драматичної антитетичності в композиціїї «знімає» напруження драматургічно суттєвих показів) жанрові фрагменти тематизму твору, що апробовані популярним музичним шаром. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject музичний жанр uk_UA
dc.subject стиль в музиці uk_UA
dc.subject рапсодія uk_UA
dc.subject поставангард uk_UA
dc.subject «новий академізм» uk_UA
dc.subject музичний інструменталізм uk_UA
dc.title Рапсодія Андре Вайнена для альтового саксофону і оркестру чи фортепіано в представництві «нового академізму» поставангардного мистецтва uk_UA
dc.title.alternative Andre Wainen's Rhapsody for Alto Saxophone and Orchestra or Piano in the Representation of the "New Academicism" of Post-Avant-Garde Art uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account