dc.contributor.author |
Лю, Цзюньї |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-25T09:30:15Z |
|
dc.date.available |
2023-10-25T09:30:15Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Лю Цзюньї. Взаємодія культурних компонентів у музичному мистецтві Китаю у контексті глобалізаційних впливів // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2023. № 3. С. 294–299. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5127 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to analyse the interaction of Chinese and global elements in music and to highlight
how Chinese actively construct their identity through musical discourse. The research employs methods of literary source
analysis, conceptual analysis, and methods of cultural analysis to reveal the role of music in the construction of cultural
identity. Special attention is given to the analysis of cultural transformations, dynamics of interaction between Chinese
and global cultural elements in the field of musical art. The scientific novelty lies in studying the interaction of different
cultural components in the musical context of China in the conditions of globalisation. Conclusions. The research results
allow us to define the role of music in the formation and preservation of cultural identity in the conditions of variability
and cultural interaction. Understanding the essence of music and studying the achievements of their predecessors, the
Chinese community employs historically and culturally rooted ideologies and practices to guide their musical discourse.
It is argued that Chinese music can acoustically express their national identity, even if the sounds include elements that
have external origins or are associated with other cultures. Music emerges as a platform where different nationalities can
effectively communicate both among themselves and with representatives of other cultures, expressing their personal and
authentic identity. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета статті полягає в аналізі взаємодії китайських та глобальних елементів у музиці, а також висвітленні
того, як китайці активно конструюють свою ідентичність через музичний дискурс. Дослідження використовує
методи аналізу літературних джерел, концептуального аналізу та методи культурологічного аналізу для
розкриття ролі музики в конструкції культурної ідентичності. Особлива увага приділяється аналізу культурних
трансформацій, динаміки взаємодії китайських та глобальних культурних елементів у сфері музичного
мистецтва. Наукова новизна полягає у вивченні взаємодії різних культурних компонентів у музичному
контексті Китаю в умовах глобалізації. Висновки. Результати дослідження дозволяють визначити роль музики у
формуванні та збереженні культурної ідентичності в умовах змінності та культурної взаємодії. Розуміючи
сутність музики та вивчаючи досягнення своїх попередників, китайська спільнота використовує історично і
культурно обумовлені ідеології та практики для орієнтації свого музичного дискурсу. Стверджено, що китайська
музика може акустично виражати їхню національну ідентичність, навіть якщо звучання включає елементи, які
мають зовнішнє походження або асоціюються з іншими культурами. Музика постає як платформа, де можуть
ефективно спілкуватися різні національності як між собою, так і з представниками інших культур, виражаючи
свою особисту та аутентичну ідентичність. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
глобалізація |
uk_UA |
dc.subject |
китайська музика |
uk_UA |
dc.subject |
культурна ідентичність |
uk_UA |
dc.subject |
музичний діалог |
uk_UA |
dc.subject |
культурні компоненти |
uk_UA |
dc.title |
Взаємодія культурних компонентів у музичному мистецтві Китаю у контексті глобалізаційних впливів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Interaction of Cultural Components in the Musical Art of China in the Context of Globalisation Influences |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |