Abstract:
Мета статті – розглянути контент як актуальне поняття в сучасній інформаційній сфері,
проаналізувати інформаційний контент різних видів медійних інтернет-ресурсів. Методологію дослідження становлять методи аналізу, синтезу, абстрагування, узагальнення, спостереження, інформаційного моніторингу та діагностики. Наукова новизна полягає в узагальненні наявних та формуванні нових знань про інформаційний контент саме в медійних інтернет-ресурсах на основі теоретичного
аналізу та практичного дослідження популярних медійних організацій, представлених у цифровому
середовищі. Висновки. У сучасному медійно-цифровому середовищі інформаційний контент є важливим елементом інформаційної політики організації. Проаналізувавши нормативні джерела, бачимо,
що законодавче поле щодо контенту в Україні наразі є недостатньо врегульованим. Теоретичний аналіз показав, що вагомим викликом у роботі з контентом є відсутність єдиного визначення поняття
«контент». Однак більшість дослідників трактують контент як інформаційне наповнення будь-якої
комунікаційної платформи з метою задоволення потреб користувачів. У цифровому середовищі ключовими носіями представлення інформаційного контенту є інтернет-ресурси. Встановлено, що найбільш ефективним каналом і способом просування контенту є соціальні мережі, оскільки вони забезпечують широке охоплення цільової аудиторії. На сьогодні особливістю контенту є тизерні заголовки.
Вони є обов’язковою складовою медіа, які прагнуть збільшити свою аудиторію та популярність. Правильно підібраний та оригінальний тизерний заголовок може допомогти залучити нову аудиторію та
зберегти наявну. Роль тизерного заголовка для ЗМІ не може бути недооцінена, оскільки він є одним із
важливих факторів успішного функціонування віртуального медіа.
Description:
The purpose of the article is to consider the concept of content as an actual term in modern information
sphere and to analyse the information content of different types of media Internet-resources. The research
methodology consists of methods of analysis, synthesis, abstraction, generalisation, observation, information
monitoring, and diagnostics. The scientific novelty consists in summarising the existing and obtaining new
knowledge about information content in media Internet-resources on the basis of theoretical analysis and
practical research of popular media organisations represented in the digital environment. Conclusions. In
today's media and digital environment, information content is an important element of an organisation's
information policy. After analysing the regulatory sources, we see that the legislative framework for content
in Ukraine is currently not sufficiently regulated. Theoretical analysis has shown that a significant challenge
in working with content is the lack of a single definition of the term “content”. However, most researchers
treat content as information content of any communication platform in order to meet the needs of users. In the
digital environment, the key media for presenting information content are Internet-resources. It has been
determined that the most effective channel and way to promote content is social networks, as they provide a
wide coverage of the target audience. Today, a feature of the content are teaser headlines. They are a
mandatory component of the media that seek to increase their audience and popularity. A properly chosen and
original teaser title can help attract new audiences and preserve the existing one. The importance of the teaser
headline for the media cannot be underestimated as it is one of the important factors in the successful
functioning of virtual media.