Короткий опис(реферат):
Метою статті є дослідження особливостей використання інтернет-ресурсів для формування
позитивного іміджу сучасного закладу вищої освіти. Методологія дослідження. Для досягнення поставленої мети використано такі методи: аналіз, синтез, узагальнення теоретичних даних із проблеми дослідження, систематизація, а також контент-аналіз. Наукова новизна полягає в розширенні
знань щодо використання інтернет-ресурсів, зокрема вебсайту і соціальних мереж, ЗВО України для
створення позитивного іміджу. Сформульовано практичні рекомендації з удосконалення цього процесу на основі власного досвіду та проведеного дослідження. Висновки. Встановлено, що на сьогодні
найбільш актуальною та ефективною складовою формування позитивного іміджу освітньої установи
є представлення її діяльності в мережі «Інтернет». Зазначено, що вебсайти й соцмережі є найбільш
перспективними засобами, які дають широкі можливості ЗВО розповісти про себе та популяризувати інформацію щодо своєї діяльності у віртуальному просторі. Відзначено, що в останні роки
вебсайти ЗВО поступаються місцем соцмережам, які активно використовує їх цільова аудиторія.
Вказано, що значна частина інформації, яку раніше розміщували лише на офіційних вебсайтах, дублюється в соцмережах ЗВО. Встановлено, що на своїх сторінках у соцмережах ЗО розміщують актуальні
новини, оголошення, фото й відео з різноманітних заходів, подій тощо. Зроблено висновок, що ЗВО
повинні докладати значних зусиль для формування позитивного іміджу, оскільки конкуренція на ринку
освітніх послуг щороку зростає. Зокрема, необхідно приділяти посилену увагу використанню різноманітних інтернет-ресурсів, серед яких найбільш ефективними на сьогодні є вебсайт і соцмережі.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to study the peculiarities of the use of Internet resources for the formation
of a positive image of a modern higher education institution (HEI). Research methodology: analysis, synthesis,
generalisation of theoretical data from the research problem, systematisation, content analysis. The scientific
novelty is the expansion of knowledge about the use of Internet resources by higher education institutions of
Ukraine to create a positive image. We have formulated recommendations to improve this process.
Conclusions. It has been established that today the most relevant and effective component of forming a positive
image of educational institution is the presentation of its activities on the Internet. It is noted that websites and
social networks are currently the most promising means that provide ample opportunities for higher
educational institutions to talk about themselves and popularise information about their activities in the virtual
space. It has been noted that in recent years, the websites of HEIs have given way to social networks, which
are actively used by their target audience. It has been observed that most of the information that was previously
posted exclusively on websites is duplicated in the social networks of HEIs. It has been established that EIs
posts current news, announcements, photos, and videos from various activities, events on their social media
pages. Therefore, HEIs should make great efforts to form a positive image, as the competition in the market of
educational services is growing every year. In particular, it is necessary to pay considerable attention to the
use of various Internet resources, among which the most effective today are the website and social networks.