Короткий опис(реферат):
Мета статті – дослідження значущості графічного дизайну в контексті візуальної комунікації та аналіз
його впливу на сприйняття та вибір споживачів в маркетинговій сфері. Методологія дослідження. У ході
дослідження було застосовано семіотичний підхід з метою визначення значення та сенсу знаків та символів, що
використовуються у графічному дизайні брендів. комунікативний підхід для аналізу взаємодії бренду із
цільовою аудиторією через графічний дизайн. У рамках цього підходу дизайн сприймається як комунікаційний
інструмент, який передає певні повідомлення та цінності бренду своєї аудиторії. Використання
комунікативного підходу дозволяє проаналізувати, як графічний дизайн впливає на цільову аудиторію,
викликаючи в неї певні асоціації та емоції. Екологічний підхід пов'язаний із вивченням взаємодії суспільства з
навколишнім середовищем та розвитком «екологічного мислення», яке може бути виражене через встановлення
«діалогу» суспільства з навколишнім середовищем. Сучасний графічний дизайн як діяльність, так чи інакше
пов'язана з перетворенням і проєктуванням, не може не враховувати вплив на навколишнє середовище.
Наукова новизна. Визначено, як графічний дизайн з його інтерактивністю та гібридною естетикою
активізується у цифровому просторі, забезпечуючи широкий спектр можливостей для візуальних комунікацій
та маркетингових заходів. Висновки. Результати дослідження свідчать про те, що графічний дизайн у контексті
візуальних комунікацій відіграє ключову роль у передачі маркетингової інформації до різних груп споживачів.
Візуалізація тут слугує інструментом для формування певного ставлення споживачів до маркетингових
стратегій.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to investigate the significance of graphic design in the context of visual
communication and the analysis of its influence on the perception and choice of consumers in the marketing sphere.
Research methodology. In the course of the study, a semiotic approach was applied in order to determine the meaning
of signs and symbols used in the graphic design of brands; a communicative approach to analyse the interaction of the
brand with the target audience through graphic design. Within this approach, design is perceived as a communication
tool that conveys certain brand messages and values to its audience. Using a communicative approach allows you to
analyse how graphic design affects the target audience, evoking certain associations and emotions in it. The ecological
approach is related to the study of society's interaction with the environment and the development of "ecological
thinking", which can be expressed through the establishment of a "dialogue" between society and the environment.
Modern graphic design as an activity, one way or another related to transformation and design, cannot ignore the impact
on the environment. Scientific novelty. It identifies how graphic design, with its interactivity and hybrid aesthetics, is
activated in the digital space, providing a wide range of opportunities for visual communications and marketing
activities. Conclusions. The results of the study indicate that graphic design in the context of visual communications
plays a key role in conveying marketing information to different groups of consumers. Visualisation here serves as a
tool for forming a certain attitude of consumers towards marketing strategies.