Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Візуальна комунікація та маркетинг: аналіз впливу графічного дизайну на споживачів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косаревська, Раддаміла Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-22T08:59:53Z
dc.date.available 2023-12-22T08:59:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Косаревська Р. О. Візуальна комунікація та маркетинг: аналіз впливу графічного дизайну на споживачів // Мистецтвознавчі записки. 2023. Вип. 44. С. 11–17. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5219
dc.description The purpose of the article is to investigate the significance of graphic design in the context of visual communication and the analysis of its influence on the perception and choice of consumers in the marketing sphere. Research methodology. In the course of the study, a semiotic approach was applied in order to determine the meaning of signs and symbols used in the graphic design of brands; a communicative approach to analyse the interaction of the brand with the target audience through graphic design. Within this approach, design is perceived as a communication tool that conveys certain brand messages and values to its audience. Using a communicative approach allows you to analyse how graphic design affects the target audience, evoking certain associations and emotions in it. The ecological approach is related to the study of society's interaction with the environment and the development of "ecological thinking", which can be expressed through the establishment of a "dialogue" between society and the environment. Modern graphic design as an activity, one way or another related to transformation and design, cannot ignore the impact on the environment. Scientific novelty. It identifies how graphic design, with its interactivity and hybrid aesthetics, is activated in the digital space, providing a wide range of opportunities for visual communications and marketing activities. Conclusions. The results of the study indicate that graphic design in the context of visual communications plays a key role in conveying marketing information to different groups of consumers. Visualisation here serves as a tool for forming a certain attitude of consumers towards marketing strategies. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті – дослідження значущості графічного дизайну в контексті візуальної комунікації та аналіз його впливу на сприйняття та вибір споживачів в маркетинговій сфері. Методологія дослідження. У ході дослідження було застосовано семіотичний підхід з метою визначення значення та сенсу знаків та символів, що використовуються у графічному дизайні брендів. комунікативний підхід для аналізу взаємодії бренду із цільовою аудиторією через графічний дизайн. У рамках цього підходу дизайн сприймається як комунікаційний інструмент, який передає певні повідомлення та цінності бренду своєї аудиторії. Використання комунікативного підходу дозволяє проаналізувати, як графічний дизайн впливає на цільову аудиторію, викликаючи в неї певні асоціації та емоції. Екологічний підхід пов'язаний із вивченням взаємодії суспільства з навколишнім середовищем та розвитком «екологічного мислення», яке може бути виражене через встановлення «діалогу» суспільства з навколишнім середовищем. Сучасний графічний дизайн як діяльність, так чи інакше пов'язана з перетворенням і проєктуванням, не може не враховувати вплив на навколишнє середовище. Наукова новизна. Визначено, як графічний дизайн з його інтерактивністю та гібридною естетикою активізується у цифровому просторі, забезпечуючи широкий спектр можливостей для візуальних комунікацій та маркетингових заходів. Висновки. Результати дослідження свідчать про те, що графічний дизайн у контексті візуальних комунікацій відіграє ключову роль у передачі маркетингової інформації до різних груп споживачів. Візуалізація тут слугує інструментом для формування певного ставлення споживачів до маркетингових стратегій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject графічний дизайн uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject поведінка споживачів uk_UA
dc.subject фірмові графічні кольори uk_UA
dc.subject графічний мінімалізм uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.title Візуальна комунікація та маркетинг: аналіз впливу графічного дизайну на споживачів uk_UA
dc.title.alternative Visual Communication and Marketing: Analysis of the Impact of Graphic Design on Consumers. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу