Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Дизайн кадру у зображальній культурі сучасної авторської режисури. Частина 2. Проєктування предметного світу у фільмах режисерів-авторів

Show simple item record

dc.contributor.author Погребняк, Галина Петрівна
dc.date.accessioned 2023-12-22T10:38:21Z
dc.date.available 2023-12-22T10:38:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Погребняк Г. П. Дизайн кадру у зображальній культурі сучасної авторської режисури. Частина 2. Проєктування предметного світу у фільмах режисерів-авторів // Культура і сучасність. 2023. № 2. С. 50–57. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5234
dc.description The purpose of the article is to determine the artistic and aesthetic toolkit for designing the objective world of the frame in the visual culture of the author's film by the director, artist, cameraman. Research methodology. An integrated approach was used in the development of the topic, in particular, methods of systematisation, comparison, verification, comparative, and textual analysis. The analytical method and the method of figurative and stylistic analysis in their unity were used to consider the art historical aspect of the problem. The scientific novelty of the research lies in the fact that the director's creativity is investigated in the context of the visual culture of frame design and for the first time it became the subject of a special study. The appropriateness of using the systematic method in studying the features of the author's plastic film language has been proven. A comprehensive analysis was carried out and the features of frame design in the author's film creativity were revealed. Conclusions. The materials presented in the study expand the arsenal of knowledge about the specifics of the visual culture of the author's directorial film language in various worldview models and enable their application in educational courses, the creation of educational and methodological literature on the theory and history of cinema and television, directing. uk_UA
dc.description.abstract Мета статті. Визначити художньо-естетичний інструментарій проектування режисером, художником, оператором предметного світу кадру в зображальній культурі авторського фільму. Методологія дослідження. У розробці теми було застосовано комплексний підхід, зокрема використано методи систематизації, порівняння, верифікації, компаративного й текстологічного аналізів. Аналітичний метод та метод образностилістичного аналізу у своїй єдності, було скеровано до розгляду мистецтвознавчого аспекту проблеми. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що режисерська творчість досліджується в контексті зображальної культури дизайну кадру і вперше постала предметом спеціального дослідження; доведено доречність використання системного методу у вивченні особливостей авторської пластичної кіномови; здійснено комплексний аналіз та виявлено особливості дизайну кадру в авторської фільмовій творчості. Висновки. Викладені у дослідженні матеріали розширюють арсенал знань щодо специфіки зображальної культури авторської режисерської кіномови у різних світоглядних моделях й уможливлюють їх застосування в навчальних курсах, створенні навчально-методичної літератури з теорії та історії кіномистецтва і телебачення, режисури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject образотворче мистецтво uk_UA
dc.subject художник uk_UA
dc.subject аудіовізуальне мистецтво uk_UA
dc.subject режисер uk_UA
dc.subject кадр uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject проєктування зображення uk_UA
dc.title Дизайн кадру у зображальній культурі сучасної авторської режисури. Частина 2. Проєктування предметного світу у фільмах режисерів-авторів uk_UA
dc.title.alternative Frame Design in the Visual Culture of Modern Author‘s Directing. Part 2. Projecting the Objective World in Films by Author-Directors uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account