Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kovalenko, Yelena
dc.contributor.author Коваленко, Єлена Ярославівна
dc.contributor.author Martynyshyn, Yaroslav
dc.contributor.author Мартинишин, Ярослав Миколайович
dc.date.accessioned 2023-12-26T13:09:27Z
dc.date.available 2023-12-26T13:09:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Kovalenko Ye, Martynyshyn Ya. (2023). Exhibition as a Socio-Cultural Phenomenon and Object of Event Management. Kultura і suchasnist, 2, 131–136 [in Ukrainian]. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5265
dc.description Мета статті – теоретичний аналіз виставкової діяльності як феномену культури та об‘єкту івентменеджменту. Методологія дослідження ґрунтується на використанні діалектичного, системного, культурологічного і міждисциплінарного підходів, що дає можливість комплексно досліджувати багатогранне явище організації виставкової діяльності. Наукова новизна полягає у поглибленні розуміння природи феномену виставки й особливостей її івент-менеджменту в умовах ускладнення суспільних відносин, невизначеності та турбулентності. Висновки. Виставка є особливим феноменом культури, об‘єктом івентменеджменту, джерелом інформації про досягнення окремих підприємств, галузей, регіонів, країн, а також ефективним маркетинговим інструментом міжкультурної комунікації. Вона являє собою семіотичний простір, сформований з метою презентації ідей, речей, створених для їхнього представлення суспільству. Експонати як семіотичні знаки формують певні смисли, емоційно-образну пізнавальну активність, сприяють зростанню інтересу до відповідних продуктів, розвитку національної культури та господарства. Розгляд виставки як продукту дозволяє по-новому поглянути на цей інструмент маркетингу в системі івент-менеджменту, визначити всі можливості, які він надає і використовувати їх для отримання максимального ефекту від експонування. Ринок виставкових послуг неухильно зростає. Однак існує протиріччя інтересів організаторів та експонентів виставок: організатори не можуть запропонувати продукт, що задовольняє потребу експонентів у комунікації, а експоненти через це не до кінця використовують усі можливості виставки. Причиною цього є недостатня методична забезпеченість виставкової діяльності, а також не врахування оцінки рівня організації виставки та якості послуг, що надаються її організаторами. uk_UA
dc.description.abstract The purpose of the article is a theoretical analysis of exhibition activity as a cultural phenomenon and an object of event management. The research methodology is based on the use of dialectical, systemic, cultural and interdisciplinary approaches, which makes it possible to comprehensively investigate the multifaceted phenomenon of the organisation of exhibition activities. The scientific novelty lies in deepening the understanding of the nature of the exhibition phenomenon and the peculiarities of its event management in the conditions of complicated social relations, uncertainty, and turbulence. Conclusions. The exhibition is a special cultural phenomenon, an object of event management, a source of information about the achievements of individual enterprises, industries, regions, and countries, as well as an effective marketing tool of intercultural communication. It is a semiotic space formed for the purpose of presenting ideas, things created for their presentation to society. Exhibits as semiotic signs form certain meanings, emotional and figurative cognitive activity, contribute to the growth of interest in the relevant products, the development of national culture and economy. Considering the exhibition as a product allows you to look at this marketing tool in the event management system in a new way, identify all the opportunities it provides and use them to get the maximum effect from the exhibition. The market of exhibition services is steadily growing. However, there is a conflict of interests between the organisers and the exhibitors: the organisers cannot offer a product that satisfies the communication needs of the exhibitors, and because of this, the exhibitors do not fully use all the possibilities of the exhibition. The reason for this is insufficient methodical support of the exhibition activity, as well as failure to take into account the assessment of the level of organisation of the exhibition and the quality of services provided by its organisers. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.subject exhibition uk_UA
dc.subject виставка uk_UA
dc.subject event management uk_UA
dc.subject івент-менеджмент uk_UA
dc.subject market of exhibition services uk_UA
dc.subject ринок виставкових послуг uk_UA
dc.subject effectiveness and efficiency of the exhibition uk_UA
dc.subject результативність і ефективність виставки uk_UA
dc.title Exhibition as a Socio-Cultural Phenomenon and Object of Event Management uk_UA
dc.title.alternative Виставка як соціокультурний феномен і об‘єкт івентменеджменту uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу