Короткий опис(реферат):
Бугайова О. І. Маніпулятивні прийоми в рекламних текстах. Культурні та мистецькі студії ХХІ століття: науково-практичне партнерство : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. / М-во культ. України та інформ. політики ; Нац. акад. кер. кадрів культ. і мистец. (Київ, 09 листопада 2023 р.). Київ : НАКККіМ, 2023. С. 108-109.
Суть розробки, основні результати:
Рекламний текст призначений для того, щоб привернути увагу аудиторії до певного
продукту та спонукати придбати його. Нині ринок перенасичений різного роду товарами,
послугами – і виробники та реалізатори ведуть свою діяльність у середовищі з високим рівнем конкуренції. Тож реклама – можливість заявити про себе, виділитися серед численних конкурентів.