Abstract:
Мета статті полягає в обґрунтуванні доцільності пошуку шляхів духовності особистості. Методологія
дослідження форматована на використанні методів аналізу, синтезу, конкретизації. Здійснений аналіз пошуку
шляхів духовності особистості, окресливши які, є перспективи вирішити наскрізні питання культурного,
естетичного, інтелектуального та фізичного змісту. Синтез, як науковий метод уможливив систематизувати
закономірності взаємозв’язків танцювальної культури з сутнісною основою духовності особистості. Метод
конкретизацїї спрямував дослідження у напрямі реконструкції багатогранності культури танцю у системі
особистість-процес-культура. Наукова новизна. Осмислення танцю паралелізуємо насамперед з пластичною
виразністю і науковою пульсацією, адже танець демонструє смисл та зміст здебільшого в рухах, аніж словом із
змістовою наповненістю культурно-значущої інформації. Означену тезу можна обґрунтувати різними аспектами, а
саме шляхом духовності особистості на фоні якої слід розглянути траєкторію семіотики, лінгвістики, символіки,
феноменології, текстології. Висновки. Текст статті може бути використаним при підготовці лекційного матеріалу з
фахових дисциплін (історії мистецтв, культури, методики) : хореографії, музичного виховання. Робота претендує на
застосування творчого підходу у практичній викладацькій діяльності, що якісно вплине на кінцевий результат на
шляху духовності особистості. Опанування танцювальної культури черлідингу сприяє інтересу до художньо-естетичних пріоритетів молоді та їх духовної мотивації до гармонії життєтворчості. Саме тому є важливим осмислення
культури танцю як істинно важливої тенденції, що сприяє зверненню особистості до самовдосконалення та розуміння
власної значущості у соціумі. Це вимагає активного залучення її, особистості, до сфери культурної, спортивної та
освітньої діяльності. Це стане віднайденням шляху щодо покращення особистісного соціального клімату, морально-етичних пріоритетів, що обґрунтовуються вікопомними традиціями розуму, сили, патріотизму.
Description:
The purpose of the article is to substantiate the expediency of searching for ways of personal spirituality. The
research methodology is based on the use of methods of analysis, synthesis, and specification. An analysis of the search
for the ways of the individual's spirituality was carried out, outlining which ones, there are prospects for solving cross-cutting issues of cultural, aesthetic, intellectual, and physical content. Synthesis, as a scientific method, made it possible
to systematise the patterns of relationships between dance culture and the essential basis of the spirituality of the
individual. The concretisation method directed research in the direction of reconstruction of the multifacetedness of dance
culture in the personality-process-culture system. The scientific novelty we parallelise the understanding of dance first
of all with plastic expressiveness and scientific pulsation, because dance demonstrates meaning mostly in movements,
rather than in words with a content full of culturally significant information. The specified thesis can be substantiated by
various aspects, namely by the spirituality of the individual against the background of which the trajectory of semiotics,
linguistics, symbolism, phenomenology, and textology should be considered. Conclusions. The text of the article can be
used in the preparation of lecture material on professional disciplines (history of art, culture, methodology): choreography,
music education. Mastering the dance culture of cheerleading promotes interest in the artistic and aesthetic priorities of
young people and their spiritual motivation for the harmony of life creativity. That is why it is important to understand
the dance culture as a truly important trend that contributes to the individual's approach to self-improvement and
understanding of one's own significance in society. The work claims to use a creative approach in practical teaching
activities, which will qualitatively affect the final result on the path of the individual's spirituality.