Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Трансформація культури медіаспоживання в умовах цифровізації суспільства

Show simple item record

dc.contributor.author Лисинюк, Марина Віталіївна
dc.contributor.author Байда, Ігор Васильович
dc.date.accessioned 2024-07-16T10:00:51Z
dc.date.available 2024-07-16T10:00:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лисинюк М. В., Байда І. В. Трансформація культури медіаспоживання в умовах цифровізації суспільства // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2024. № 2. С. 14–19. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5583
dc.description The purpose of the article is to analyse modern culture in the aspect of digital consumption of mass media in the conditions of dynamic changes in the media space. The research methodology is based on a variety of theoretical, empirical, and structural-functional methods. A wide range of approaches were used, including systemic, comparative-historical and semiotic analyses, culturological and activity approaches. The conclusions of the study summarise the main theoretical propositions, in particular: the article carries out a theoretical and methodological analysis of modern approaches to the scientific exploration of media culture and media consumption; the culture of media consumption was analysed from the perspective of dynamic changes in mass communication means; the transformation of the culture of media consumption of digital content in the new conditions of its creation and interaction in this area is interpreted; digital content consumption practices based on visualisation priorities (screen culture) were revealed; attention is focused on the peculiarities and dependence of the culture of digital content consumption on media literacy and media competence. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – проаналізувати сучасну медіакультуру в умовах цифровізації та динамічних змін медіапростору. Методологія дослідження ґрунтується на теоретичних, емпіричних та структурнофункціональних методах. Був використаний широкий спектр підходів, включаючи системний, порівняльноісторичний та семіотичний аналізи, культурологічний і діяльнісний підходи. Наукова новизна. У статті проаналізовано медіапростір масової комунікації в умовах глобальної цифровізації суспільства, що докорінно змінила культуру медіаспоживання. Висновки із дослідження підсумовують основні теоретичні положення, зокрема: у статті здійснено теоретико-методологічний аналіз сучасних підходів до наукової розвідки медіакультури і медіаспоживання; проаналізовано культуру медіаспоживання з позицій динамічних змін у засобах масової комунікації; інтерпретовано трансформацію культури медіаспоживання цифрового контенту в нових умовах його створення і взаємодії в цій сфері; виявлено практики споживання цифрового контенту на основі пріоритетів візуалізації (екранної культури); закцентовано на особливостях і залежності культури споживання цифрового контенту від медіаграмотності й медіакомпетентності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject культура медіа uk_UA
dc.subject дигіталізація суспільства uk_UA
dc.subject медіапростір uk_UA
dc.subject контент масмедіа uk_UA
dc.subject медіакомунікація uk_UA
dc.title Трансформація культури медіаспоживання в умовах цифровізації суспільства uk_UA
dc.title.alternative Transformation of Media Consumption Culture in the Conditions of Digitalization of Society uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account