Короткий опис(реферат):
Мета дослідження полягає в ретельному вивченні розвитку китайської фортепіанної музики як
національного феномена. Основна увага спрямована на аналіз впливу народної культури на формування стилю
та характеру цієї музичної галузі. Методологія дослідження ґрунтується на ретельному аналізі літературних
джерел, музичних композицій та аранжувань. Застосування цієї методології дозволяє систематизувати та
інтерпретувати історичний та сучасний контексти формування китайської фортепіанної музики. Врахування
широкого спектру джерел дозволяє виявити різноманітні аспекти впливу національної культури на цю музичну
галузь. Науковою новизною дослідження є систематичний аналіз взаємозв'язку між фортепіанною творчістю
китайських композиторів та національною культурою. Дослідження враховує специфіку регіональних музичних
традицій та інструментальних особливостей, що раніше не було достатньо систематизовано або досліджено.
Висновки. У підсумку, можна відзначити, що китайська фортепіанна музика виявляє високий рівень
етнокультурності, де цінності національної культури стали основою для розвитку цього мистецтва. Різноманітні
зв'язки з пісенними, інструментальними та танцювальними традиціями змогли активно сформувати фортепіанну
музику як національний феномен. При цьому відтворення елементів фольклору композиторами сприяє
постійному збагаченню та оновленню звукових та технічних аспектів фортепіанної музики, що відкриває нові
перспективи для розвитку цього виду мистецтва в Китаї.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of this research is to thoroughly study the development of Chinese piano music as a national
phenomenon, with a focus on the influence of folk culture on the formation of the style and character of this musical
genre. The scientific novelty of the research lies in a systematic analysis of the relationship between piano creativity of
Chinese composers and national culture, taking into account the specifics of regional musical traditions and instrumental
features that have not been sufficiently systematised or researched before. The research methodology is based on a
careful analysis of literary sources, musical compositions, and arrangements. The application of this methodology allows
for the systematisation and interpretation of the historical and contemporary contexts of the formation of Chinese piano
music. Considering a wide range of sources enables the identification of various aspects of the influence of national
culture on this musical domain. Conclusions. In conclusion, it can be noted that Chinese piano music demonstrates a high
level of ethnocultural richness, where the values of national culture have become the foundation for the development of
this art form. Diverse connections with vocal, instrumental, and dance traditions have actively contributed to shaping
piano music as a national phenomenon. Moreover, the reproduction of folklore elements by composers contributes to the
constant enrichment and renewal of the sonic and technical aspects of piano music, opening up new prospects for the
development of this art form in China.