Abstract:
У сучасному світі швидкий розвиток китайської культури та її вплив на музичну сцену свідчать про
необхідність систематичного дослідження китайського фортепіанного камерно-інструментального ансамблю.
Зростаючий інтерес до цього музичного жанру ставить під сумнів багато загальноприйнятих уявлень про
музичну традицію та спонукає до глибшого розуміння його характеристик і впливу на сучасне музичне
мистецтво. Метою дослідження є вивчення та аналіз музичних та культурних взаємозв'язків у китайському
фортепіанному камерно-інструментальному ансамблі з метою кращого розуміння його сутності та ролі в
сучасному музичному світі. Методологія дослідження ґрунтується на комплексному підході, який включає в
себе аналіз музичного матеріалу, історичні та культурологічні методи, а також порівняльний аналіз.
Застосовуються сучасні теоретичні концепції, спрямовані на розкриття значення фортепіанного камерно-інструментального ансамблю в контексті культурної трансформації та вивченню взаємодії та впливу
національних та позанаціональних музичних традицій на формування музичного жанру, а також аналізу його
ролі у культурному обміні та взаємодії між різними культурними традиціями. Наукова новизна дослідження
полягає в першій спробі систематизації та аналізу музично-культурних взаємозв'язків у китайському
фортепіанному камерно-інструментальному ансамблі, що відображається у розкритті нових горизонтів для
подальшого розуміння музичної культури та процесів культурного обміну у сучасному світі. Висновки
дослідження свідчать про важливість китайського фортепіанного камерно-інструментального ансамблю у
сучасній музичній культурі та його потенціал як феномену музичного мистецтва. Він не тільки відображає
взаємозв'язок національних та позанаціональних музичних традицій, але й є важливим фактором культурного
обміну та взаємодії між різними культурними традиціями.
Description:
In today's world, the rapid development of Chinese culture and its influence on the music scene underscore the
necessity for systematic research into the Chinese piano chamber ensemble. The growing interest in this musical genre
challenges many widely accepted notions about musical tradition and prompts a deeper understanding of its
characteristics and impact on contemporary music art. The purpose of the research is to study and analyse the musical
and cultural interrelationships within the Chinese piano chamber ensemble to better understand its essence and role in
the modern music world. The research methodology is based on a comprehensive approach, incorporating analysis of
musical material, historical and cultural methods, as well as comparative analysis. Modern theoretical concepts are
applied to reveal the significance of the piano chamber ensemble in the context of cultural transformation and to
examine the interaction and influence of national and non-national musical traditions on the formation of the musical
genre, as well as its role in cultural exchange and interaction between different cultural traditions. The scientific
novelty of the research lies in the first attempt to systematise and analyse the musical-cultural interrelationships within
the Chinese piano chamber ensemble, which opens up new horizons for further understanding of musical culture and
processes of cultural exchange in the contemporary world. The conclusions of the research testify to the importance of
the Chinese piano chamber ensemble in contemporary music culture and its potential as a phenomenon of musical art. It not only reflects the interrelationship between national and non-national musical traditions but also serves as a
significant factor in cultural exchange and interaction between different cultural traditions