Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Методологія та соціокультурне проєктування алгоритмів підбору експертів у сфері мистецького маркетингу та при формуванні мистецьких колекцій

Show simple item record

dc.contributor.author Акімов, Дмитро Ігорович
dc.date.accessioned 2025-07-07T10:37:51Z
dc.date.available 2025-07-07T10:37:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Акімов Д. І. Методологія та соціокультурне проєктування алгоритмів підбору експертів у сфері мистецького маркетингу та при формуванні мистецьких колекцій. // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. 2024. № 4. С. 134–140. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/5985
dc.description The purpose of the article is to analyse and study the methodology and processes of socio-cultural projecting of algorithms for the selection of experts in fine art marketing and, including, in the formation of art collections in museums, galleries, private collections. The research methodology consists in the application of comparative, empirical, and theoretical methods, including analysis, synthesis, inductive and deductive modelling of work situations that may arise in the work of expert groups. The scientific novelty consists in the development of a fundamentally new view on the modelling of algorithms for the selection of experts, who must perform tasks in the field of art market platforms, and in the further expansion of ideas about the study of marketing processes in the art market. Conclusions. The article formulates a new scientific model for algorithms for the selection of experts who work in fine art marketing at auctions, fairs, galleries, museums, and private art collections. This model of selecting experts who work on the art market can be used as an effective technology in the marketing of fine art, because this technology actually makes it possible to segment specialists in the field of providing expert services in the work of museums, galleries, auctions and in-service activities private art collections. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – проаналізувати методології та процеси соціокультурного проєктування алгоритмів підбору експертів у сфері маркетингу образотворчого мистецтва та, зокрема, при формуванні мистецьких колекцій у музеях, галереях, приватних зібраннях тощо. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, емпіричного та теоретичних методів, зокрема аналізу та синтезу, індуктивного та дедуктивного моделювання робочих ситуацій, що можуть виникнути в роботі експертних груп. Наукова новизна полягає в розробці принципово нового погляду на моделювання алгоритмів підбору експертів, що мають виконувати завдання у сфері мистецьких ринкових платформ, та в подальшому розширенні уявлень про дослідження маркетингових процесів на ринку мистецтв. Висновки. У статті сформульовано нову наукову модель щодо алгоритмів підбору експертів, які працюють у сфері маркетингу образотворчого мистецтва на аукціонах, ярмарках, у галереях, музеях та в приватних мистецьких колекціях. Цю модель підбору експертів, які працюють на артринку, можна використовувати як ефективну технологію в маркетингу образотворчого мистецтва, адже ця технологія фактично дає можливість сегментування спеціалістів сфери надання експертних послуг у роботі музеїв, галерей, аукціонів та в діяльності з обслуговування приватних мистецьких колекцій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject експертна діяльність uk_UA
dc.subject методологія в мистецтвознавстві uk_UA
dc.subject маркетинг артринку uk_UA
dc.subject соціокультурне проєктування в мистецтві uk_UA
dc.subject формування мистецьких колекцій uk_UA
dc.title Методологія та соціокультурне проєктування алгоритмів підбору експертів у сфері мистецького маркетингу та при формуванні мистецьких колекцій uk_UA
dc.title.alternative Methodology and Socio-Cultural Projecting of Algorithms for the Selection of Experts in Art Marketing and for the Formation of Art Collections uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account