Abstract:
Бугайова О. І. БЛОГИ У СФЕРІ ДІЛОВОДСТВА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Культура і мистецтво: сучасний науковий вимір : матеріали IX Всеукр. наук. конф. молод. вч., асп. та магістран. / М-во осв. і науки України, М-во культ. України, Нац. акад. кер. кадрів культ. і мистец. ; Наук. тов. студ., асп., доктор. і молод. вч. (Київ, 06 листопада 2025 р.). Київ : НАКККіМ, 2025. С. 147-149.
Description:
Аналіз блогів з діловодства дав змогу умовно поділити їх на певні види за функціональною спрямованістю. По-перше, це пізнавально-освітні блоги: їх цільовою аудиторією є учасники освітнього процесу, які за допомогою дидактичних методів і прийомів формують вміння та навички працювати з документами, опановують нормативно-правові засади діловодства; такі сервіси, як правило, не є комерційними. По-друге, пізнавально-інформаційні, розраховані на широке коло реципієнтів, якому може бути корисний представлений контент, без прямої реклами інформаційних послуг з діловодства. По-третє, пізнавально-рекламні: як правило, це вебсторінки компаній, які просувають свій інформаційний продукт з діловодства; вони можуть продавати навчальні курси, консультації, електронні книги, сервіси електронного документообігу тощо; для демонстрації власної компетентності друкують аналітичні статті з документної галузі.