Abstract:
В змістовному аспекті, та можливих альтернативних чи додаткових використаннях розглянуто: загальна комп’ютерна грамотність; бази даних; інформаційний аналіз; комп’ютерні мережі; презентаційні системи; комунікаційні системи; корпоративні системи; робототехніка та системи штучного інтелекту.
Мета роботи: виділити сегменти інформаційних технологій, які є особливо близькими бібліотечній справі, і повинні бути представлені в межах ІТ-орієнтованої бібліотечної освіти. Методологія дослідження полягає в застосуванні загально-наукових методів пізнання, зокрема, автор використовував порівняльний та оглядово-аналітичний моніторинг стану сучасних інформаційних технологій.
Description:
In the substantive aspect, possible alternatives or additional uses are considered:
general computer literacy; databases; information analysis; computer networks; presentation systems; communication systems; corporate systems; robotics and artificial intelligence systems.
The purpose of the work is to highlight the segments of information technology, which are particularly close to the library business, and should be presented within the framework of IT-oriented library education. The methodology of the research is to apply general scientific methods of cognition, in particular, the author used comparative and survey analytical monitoring of the state of modern information technologies.