Мета роботи – встановлення техніки створення чотирьох мініатюрних портретів Розальби
Карр’єри (1673–1757) з колекції Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
(НММБВХ, Музей Ханенків) за допомогою ...
Дисципліна «Основи композиції та проєктної графіки» є професійно-
орієнтованою з підготовки дизайнера середовища. Композиція як основний
предмет мистецької діяльності іта результат творчого вирішення для ...
Курс лекцій з етнодизайну – дисципліни для формування науково-
практичних основ мистецького образотворення засобами етнокультурної
стильності – розрахований на здобувачів магістерського рівня підготовки ...
У дисертації представлено результати мистецтвознавчого дослідження
творчої спадщини непересічного представника українського образотворчого
мистецтва, художника-символіста Михайла Сапожникова, розкрито стильові
особливості ...
Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що серената як один із
популярних жанрів XVII–XVIII століть, тривалий час залишалася жанрово не
виокремленою і зазвичай інтерпретувалася музикознавцями як ...
Дисертацію присвячено обґрунтуванню концепції розвитку стилістикосемантичної моделі української естрадної пісні Галичини 19301980х років як
засобу творення національної ідентичності, – феномену, яким здійснюється
маркування ...
Однією з найважливіших проблем в
умовах сучасного життя українців є виховання свідомої молоді, котре стане
рушійною силою розвитку України у близькому майбутньому. Дитячі
театральні студії є важливою ...
Мета статті – аналіз ромської тематики у пейзажному живописі в творах митців-реалістів другої половини
ХІХ ст. В дослідженні виділено сюжетну лінію пов’язану з традиціями кочового народу – ромів, які привертали
увагу ...
Мета статті – дослідити риси стилю класицизм у настінному живописі храмів Києво-Печерської лаври.
Методологія дослідження полягає в комплексному застосуванні історико-культурного, мистецтвознавчого
аналізу, біографічного ...
Мета роботи – актуалізувати інструментарій реалізму як один з основних методів збереження класичних
традицій у мистецтві живопису представниці київської мисткині Ольги Карпенко. Методологія роботи базується
на використання ...