Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Фірмовий знак як промоція періодичного видання (на прикладі журналу Екоінтер’єр)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горова Д.С.
dc.date.accessioned 2020-03-12T15:18:16Z
dc.date.available 2020-03-12T15:18:16Z
dc.date.issued 2019-02-25
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/137
dc.description Спеціальність «Дизайн» uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра графічного дизайну uk_UA
dc.title Фірмовий знак як промоція періодичного видання (на прикладі журналу Екоінтер’єр) uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу