Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ В ПОЗИЦІОНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дерев`янко, Діана Гіглаївна
dc.date.accessioned 2020-07-07T11:52:44Z
dc.date.available 2020-07-07T11:52:44Z
dc.date.issued 2020-02-26
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1726
dc.description Спеціальність «Менеджмент» uk_UA
dc.description.abstract У роботі теоретично узагальнено та розроблено практичні пропозиції щодо формування маркетингової політики торгового підприємства. Вирішені такі завдання: - розкрито поняття, визначальні чинники, класифікацію та основні напрямки маркетингової політики підприємства; - узагальнено особливості формування маркетингової політики за окремими напрямками діяльності підприємства; - охарактеризовано діяльність компанії ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП» та її брендів на основі позиціонування компанії; - проаналізовано позицію досліджуваної компанії на ринку України; - оцінено результати розвитку компанії та виявити перспективи розвитку компанії за рахунок удосконалення маркетингової політики; - визначено основні проблеми у маркетинговій політиці ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП»; - розроблено та обґрунтовано зміни у маркетинговій політиці досліджуваної компанії; - спрогнозовано вплив результатів удосконалення маркетингової політики на зміну конкурентної позиції компанії ДП «ЛПП Україна» АТ «ЛПП» на ринку України. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.subject Менеджмент uk_UA
dc.subject Маркетингова політика торгового підприємства uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ В ПОЗИЦІОНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу