dc.contributor.author |
Булієнко, Олександра Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T07:52:03Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T07:52:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1740 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі оосліджено управлінські, соціально-культурні трансформації івент-агенцій та розглянуто особливості управління весільною івент агенцією в сучасній Україні.
Виконано наступні завдання:
- проаналізовано теоретичні засади становлення поняття «весільна івент агенція»;
- розкрито місце компаній з організації весіль у сучасному бізнесовому соціокультурному просторі України;
- проаналізовано особливості розвитку івент-компаній в умовах ринкових відносин та виявлено основні тенденції розвитку;
- здійснено класифікацію івент-заходів;
- проаналізовано тенденції впливу та глобалізаційну складову у розгляді специфіки діяльності весільних івент- агенцій в Україні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
Івент-менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
Весільна івент-агенція |
uk_UA |
dc.subject |
Класифікація івент-заходів |
uk_UA |
dc.title |
УКРАЇНСЬКІ ВЕСІЛЬНІ ІВЕНТ - АГЕНЦІЇ В СУЧАСНОМУ БІЗНЕСОВОМУ СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |