dc.contributor.author |
Кушнір, Ірина Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T08:43:47Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T08:43:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1749 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі розкриті ролі і значення етапів і особливостей маркетингової стратегії в розвитку підприємства.
Вирішено ряд завдань:
- досліджено теоретичні засади до визначення поняття та змісту маркетингової стратегії;
- проаналізовано асортиментну політику маркетингової стратегії підприємства;
- виявлено основні етапи та важливі сегменти формування маркетингової стратегії підприємства;
- розкрито маркетингової стратегії Компанії Capital Times, осмислено ключові переваги на ринку;
- визначено маркетингові перспективи ефективної трансформації Компанії Capital Times. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
Маркетингова стратегія |
uk_UA |
dc.title |
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |