Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнір, Ірина Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-07-08T08:43:47Z
dc.date.available 2020-07-08T08:43:47Z
dc.date.issued 2020-02-26
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1749
dc.description Спеціальність «Менеджмент» uk_UA
dc.description.abstract У роботі розкриті ролі і значення етапів і особливостей маркетингової стратегії в розвитку підприємства. Вирішено ряд завдань: - досліджено теоретичні засади до визначення поняття та змісту маркетингової стратегії; - проаналізовано асортиментну політику маркетингової стратегії підприємства; - виявлено основні етапи та важливі сегменти формування маркетингової стратегії підприємства; - розкрито маркетингової стратегії Компанії Capital Times, осмислено ключові переваги на ринку; - визначено маркетингові перспективи ефективної трансформації Компанії Capital Times. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.subject Менеджмент uk_UA
dc.subject Маркетингова стратегія uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу