Короткий опис(реферат):
У роботі досліджено теоретичні основи та сучасні інструменти формування PR-супроводу масового заходу – бренду на прикладі конкурсу краси «Міс Україна».
Виконано наступні завдання роботи:
• розкрито суть поняття спеціальна подія;
• теоретично осмислино об’єкт і предмет дослідження, в його науковому і практичному розумінні;
• охарактеризовано сучасні технології та інструменти формування PR- заходу;
• досліджено етапи створення PR-супроводу спеціальних подій;
• проаналізовано інструменти та роль прес-служби в спеціальній події;
• здійснено аналіз PR-супроводу масового заходу як підвищення іміджу країни на прикладі конкурсу краси «Міс Україна»;
• розглянуто критерії та технології проведення конкурсу краси.