dc.contributor.author |
Дубіняк, Анастасія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T12:37:32Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T12:37:32Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1784 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі досліджено теоретичні основи та сучасні інструменти впровадження івент-заходів в систему маркетингових технологій
Виконано наступні завдання роботи:
• розкрито суть понять: спеціальна подія, подієвий маркетинг, корпоративний PR;
• теоретично осмислено об’єкт і предмет дослідження, в його науковому і практичному розумінні;
• охарактеризовано сучасні технології та інструменти формування корпоративного PR;
• досліджено інтернет-рекламу як інноваційний інструмент просування бізнесу;
• проаналізовано переваги використання подієвого маркетингу;
• здійснено аналіз планування та організації спеціальних заходів івент-агентства «Солянка»;
• розглянуто критерії необхідності застосування корпоративного PR та важливість етичних цінностей компанії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент соціокультурної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
Івент-заходи |
uk_UA |
dc.subject |
Інтернет-реклама |
uk_UA |
dc.subject |
Подієвий маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
ІВЕНТ-ЗАХОДИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |