Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дубіняк, Анастасія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-07-08T12:37:32Z
dc.date.available 2020-07-08T12:37:32Z
dc.date.issued 2020-02-26
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1784
dc.description Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджено теоретичні основи та сучасні інструменти впровадження івент-заходів в систему маркетингових технологій Виконано наступні завдання роботи: • розкрито суть понять: спеціальна подія, подієвий маркетинг, корпоративний PR; • теоретично осмислено об’єкт і предмет дослідження, в його науковому і практичному розумінні; • охарактеризовано сучасні технології та інструменти формування корпоративного PR; • досліджено інтернет-рекламу як інноваційний інструмент просування бізнесу; • проаналізовано переваги використання подієвого маркетингу; • здійснено аналіз планування та організації спеціальних заходів івент-агентства «Солянка»; • розглянуто критерії необхідності застосування корпоративного PR та важливість етичних цінностей компанії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.subject Менеджмент соціокультурної діяльності uk_UA
dc.subject Івент-заходи uk_UA
dc.subject Інтернет-реклама uk_UA
dc.subject Подієвий маркетинг uk_UA
dc.title ІВЕНТ-ЗАХОДИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу