Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІГРАШКИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рибак, Анастасія Андріївна
dc.date.accessioned 2020-07-08T12:49:57Z
dc.date.available 2020-07-08T12:49:57Z
dc.date.issued 2020-02-26
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1786
dc.description Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджено сучасні форми виставково-ярмаркової діяльності з питань популяризації української іграшки, виявлено їх соціокультурні компоненти. Виконані наступні завдання дослідження: - Досліджено теоретичну тематизацію виставково-ярмаркової діяльності; - Проаналізовано типологію виставково-ярмаркової справи в Україні; - Виявлено основні етапи становлення вітчизняної та світової виставково-ярмаркової діяльності; - Проаналізовано сучасні проблеми розвитку виставкової діяльності в Україні; - Осмислено соціокультурний досвід діяльності фабрики виробника м'яких іграшок «Копиця»; - Визначено роль фабрики та їх власників в традиційному ярмарковому русі на прикладі Покровського ярмарку в м. Ніжин uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.subject Менеджмент соціокультурної діяльності uk_UA
dc.subject Виставково-ярмаркова діяльність uk_UA
dc.subject Українська іграшка uk_UA
dc.title ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ІГРАШКИ uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу