dc.contributor.author |
Янчук, Вікторія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-08T14:15:30Z |
|
dc.date.available |
2020-07-08T14:15:30Z |
|
dc.date.issued |
2020-02-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1797 |
|
dc.description |
Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі досліджено організаційно-творчі засади та культурний потенціал Національної кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженка, визначено її ролі у формуванні культурно-мистецького середовища України та перспектив подальшого розвитку.
Виконано наступні завдання:
• виявлено і вивчено джерела за проблематикою роботи;
• розглянуто історичні засади та сучасні тенденції розвитку кіномистецтва;
• охарактеризовано національний кінопродукт як культурний бренд;
• проаналізовано історію заснування, організаційні засади та творчий доробок Національної кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженка,
• визначено вплив кіностудії на формування культурно-мистецького простору України;
• охарактеризовано культуротворчий потенціал Національної кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженка та визначено фактори популяризації вітчизняного кінематографа в світі;
• запропоновано напрями удосконалення організаційно-творчої діяльності Національної кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженка. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій |
uk_UA |
dc.subject |
Менеджмент соціокультурної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
Культурний бренд |
uk_UA |
dc.subject |
Національна кіностудія художніх фільмів ім. О. Довженка |
uk_UA |
dc.subject |
Кіномистецтво |
uk_UA |
dc.title |
НАЦІОНАЛЬНА КІНОСТУДІЯ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА ЯК КУЛЬТУРНИЙ БРЕНД |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |