Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

НАЦІОНАЛЬНА КІНОСТУДІЯ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА ЯК КУЛЬТУРНИЙ БРЕНД

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Янчук, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-07-08T14:15:30Z
dc.date.available 2020-07-08T14:15:30Z
dc.date.issued 2020-02-26
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1797
dc.description Спеціальність «Менеджмент соціокультурної діяльності» uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджено організаційно-творчі засади та культурний потенціал Національної кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженка, визначено її ролі у формуванні культурно-мистецького середовища України та перспектив подальшого розвитку. Виконано наступні завдання: • виявлено і вивчено джерела за проблематикою роботи; • розглянуто історичні засади та сучасні тенденції розвитку кіномистецтва; • охарактеризовано національний кінопродукт як культурний бренд; • проаналізовано історію заснування, організаційні засади та творчий доробок Національної кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженка, • визначено вплив кіностудії на формування культурно-мистецького простору України; • охарактеризовано культуротворчий потенціал Національної кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженка та визначено фактори популяризації вітчизняного кінематографа в світі; • запропоновано напрями удосконалення організаційно-творчої діяльності Національної кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженка. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кафедра арт-менеджменту та івент-технологій uk_UA
dc.subject Менеджмент соціокультурної діяльності uk_UA
dc.subject Культурний бренд uk_UA
dc.subject Національна кіностудія художніх фільмів ім. О. Довженка uk_UA
dc.subject Кіномистецтво uk_UA
dc.title НАЦІОНАЛЬНА КІНОСТУДІЯ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА ЯК КУЛЬТУРНИЙ БРЕНД uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу